![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() ik ben er zeker van!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() mijn ma krijgt als gepensioneerd advocate 22.000 Bef. Begin maar....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Kan de titel/vraagstelling nog vager?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is Dorian een franssprekende Piano?
Is Dorian ook paranoïde? Denkt Dorian soms helemaal niet aan het Vlaams Blok? Moet Dorian zich, als goede Waal, niet beter bezighouden met het FN dan het Vlaams Blok?
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Veel zelfstandige steken niets in de kassen en vanaf 2 kinderen
als werker (betaald door werkgever) betaal je 250.000 euro minder op een 45jarige carriere schreef een duitstalig blad . Dus kinderen kopen zeker vanaf 2 kinderen zou een onbewuste keuze van belastingsfraude kunnen zijn. (lol) Quazi zelfstandige als je de verhouding zou uitrekenen van wat sommige zelfstandige in de kassen gestoken tov een arbeider 45 jaar in een fabriek die 40000 pensioen heeft denk ik dat de zelfstandige nog mogen minderen! Een arbeider op GM steekt toch min 400.000 per jaar in de kassen als hij geen kinderen heeft (lol)! Vraag nu eens aan je moeder ? Laatst gewijzigd door super555 : 16 oktober 2004 om 01:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Hoeveel verdient men als arbeider eigenlijk?Ik heb 13,2€ bruto ploegenpremie is er bij gerekend.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Coene,de man van Picanol en Belgacom is nochthans geen vlaams blokker,en zie eens wat die al verdiend heeft.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 16 oktober 2004 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, als iedereen nu eens de (weliswaar empirische) formule moest onthouden dat arbeid*verloning= constante.
En daarenboven indachtig moest zijn dat ge niet met werken geld verdiend, doch wel met... Dan zou dit soort discussies helemaal niet meer nodig zijn. |
![]() |
![]() |