![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan loop je rond in je stad en je ziet precies veel meer "nieuwkomers" van alle kleurtjes en alle slag en je begint je een vreemde te voelen in je eigen stad. Je loopt rond met het gevoel van "ik moet hier oppassen want..." En de voortdurende berichten in de media die ons duidelijk maken dat het nog maar een begin is van "een nieuwe periode in onze geschiedenis" verduisteren wat onze toekomst zoals we die zouden willen, vooral dan voor onze kinderen en kleinkinderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ... fait divers !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verhalen blijven komen. En steeds opnieuw dezelfde bevolkingsgroep. Maar dat komt natuurlijk omdat wij blauwe ogen hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zoeken die gasten in Frankrijk met hun vliegtuig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo zie je maar ... ![]() Toch tijd dat men ze gaat laten betalen om onze wegen te gebruiken en ze de boetes ook thuis gaan sturen niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Opgepast: racisme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beter opletten als je naar Koppen kijkt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jij "racisme" probeert te noemen is misschien iets dat we meer en meer nodig hebben alhier om dat soort verschijnselen in onze maatschappij er uit te krijgen!
En wat voor een naam heb je al bedacht voor de zoveel voorkomende "negatieve" houding van die bevolkingsgroep tov de plaatselijke blanke inwoners? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik neem aan dat je familielid klacht heeft ingediend tegen die agenten.
Wat is daarvan gekomen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een geluk dat hij niet moest opdraaien voor de kosten aan de spiegel. Tegenwoordig, zou dat allemaal wel eens kunnen; kwestie van tolerant te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marokkanen, Marokkanen ... tot vervelens toe val ik in herhaling met terug te denken aan de moord op Joe Van Holsbeek waar iedereen gilde en van daken schreeuwde ... Marokkanen!!!! (als daders dan wel) en uiteindelijk bleken het Polen te zijn.
Zo zie je maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, want indien het een groep dames met hoofddoeken waren geweest, dan had niemand daar een grote bek tegen gehad, of een bende opgetrommeld om te belagen, laat staan dat de dame met hoofddoek zou zijn afgevoerd om de gemoederen te bedaren met een combi!
Dus u heeft een punt, wanneer het ongelovige kaffiers zijn, bovendien op leeftijd, komt de "Islamitische beschaving" boven, rellen maar dan, toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer zijn Marrokanen een ras op zich?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genevièveke had het op die blauwe ogen denk ik, die zijn per definitie racistisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blauwe ogen, blauwe ogen euhhh???
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er was één getuige die de dader zo beschreven had. In eer en geweten. Zouden we die getuige daarvoor moeten executeren ? En als de getuige denkt hem gezien te hebben en te mogen beschrijven als mannelijke Marokkaan, moeten de flikken dan misschien een bericht op de tv verspreiden dat ze een ginger meisje zoeken ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2015 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |