![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe zit het met jullie rookgedrag? | |||
Nooit gerookt! (anti rook nazi) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,24% |
Gestopt met roken! (respect) |
![]() ![]() ![]() |
20 | 68,97% |
1-5 per dag |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
5-10 per dag |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
10-15 per dag |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
15-20 per dag |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
meer dan 20 per dag |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan gewoon niet stoppen met roken.
Rook al jaren, tijdje gestopt geweest maar tevergeefs... Ik denk dat ik ooit wel nog eens zal proberen te stoppen maar vind het VEEEEEL TE LEKKER Na het ontbijt, middagmaal, avondmaal, voor slapen... een sigaret hoort daar gwn bij!! Voor de rest leef ik wel gezond trouwens |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Stoppen was pure horror
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het tof dat U de overheid steunt met een belasting op domheid.
Maar, als U echt wil stoppen, doe een weesgegroetje bij elke aandrang voor een sigaret. God zal U steunen.
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Brusselmans rookt al meer dan 20 jaar elke dag een pakje, heeft niets van ziektes........... daarentegen zijn er mensen van zijn leeftijd die nooit roken en met kanker zitten!!! THAT'S THE TRUTH!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Dus eigenlijk toch maar een gortige zondaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aderverkalking nog zoiets. Hartaandoeningen. Kanker is maar een nevenverschijnsel vergeleken bij de rest, maar ze zijn allen dodelijk op termijn. En vergeet niet dat jullie rokers enorm stinken, ik kon dat niet geloven toen men me zei dat we stonken maar nu ik zelf niet meer rook kan ik u vertellen, bweek wat een stank dragen jullie mee.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 16 juni 2015 om 05:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Sedert ik van 28 sigaretten naar 5 per dag ben gezakt is dat ook al veel. Mijn longinhoud is er aanzienlijk op verbeterd. Daarvoor stak het als ik ademde.
Nu rook ik 5 a 7 per dag en voel me drie keer zo goed. Op zich dienen we tabak net als alcohol te verbieden. Daar begint het, en nergens elders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatste cig. begin maart 2009.
Cold turkey. Ongeveer 1 week diep ademen en goesting verbijten. Bingo. Nooit geloofd dat het zo simpel kon zijn. Doen is het bewijs dat geloof voor de idioot is.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het veranderd niks aan mijn uitspraak. Roken is belasting betalen omdat ge zo dom waard U verslaafd te laten worden.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gestopt aan mijn 27, een week lang afgezien, daarna nog twee weken moeilijk na bv maaltijden of andere momenten waar je als een geconditioneerde automaat sigaretten op stak. Daarna is het eigenlijk over. Belangrijk : blijf onder alle beding de eerste weken uit de kroeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() En een zak gezouten zonnebloempitten. Bezig zijn tegen de gewoonte. Of lollies zuigen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in huis, in je auto waar die kinderen even later mee gevoerd moeten worden, in de cafetaria destijds waar ze na de sportclub iets mochten consumeren, .... Van de invloed op de longen van je echtgenote (of andere elementen van haar biologie) gaan we maar zwijgen. (of rookt zij ook ?). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof je nu zelf niet dat je grote uitzonderingen aan het debiteren zijt, en dat statistieken op wetenschappelijke basis je het omgekeerde leren ? Ik heb respect voor iemand die zegt dat hij niet genoeg wilskracht kan opbrengen om er mee definitief te stoppen ... maar groot disrespect als hij/zij zich verschuilt achter nep-argumenten, waarvan hijzelf goed genoeg weet dat het nep-argumenten zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Rond september vorig jaar zat ik nog aan 3 tot 5 sigaretten per dag (en dan nog enkel 's avonds). Overgeschakeld op e-cig, maar dat was het toch ook niet. Ben er dan maar mee gekapt.
Ondertussen is het wel al een paar keer voorgevallen dat ik nog een sigaret rook (vooral als er drank mee gemoeid is), maar 't is niet dat ik de dag erna zin heb om te roken. Probeer dit toch echter zoveel mogelijk te vermijden (niet drinken). Af en toe rook ik nog wel eens wiet, die is trouwens zooooo veel beter zonder tabak ![]() Laatst gewijzigd door Het Verzet : 16 juni 2015 om 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tabak, een van de smerigste spullen dat er bestaat. Begin er nooit aan, zou ik zeggen...
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk valt tabak nog mee, het is mij de vraag of tabak kankerverwekkend is.
Lees maar eens op je pakje wat ze er bij doen. Ik vraag mij af of sigaretten even verslavend zouden werken zonder al die toevoegingen. |
![]() |
![]() |