![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergis ik me of werd er een aantal jaren geleden niet massaal standaard gevaccineerd via de scholen? Was dat verplicht? of vrijblijvend.
Citaat:
Heeft iemand hier al iets over gehoord?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voil�* :
http://www.zorg-en-gezondheid.be/hpv/ Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2013 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken mensen die hun dochters hebben laten vaccineren. Ik zou er niet meer van slapen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de site van Klasse (voor de ouders) vind ik buiten een hoop reclame voor gratis inentingen ook terug dat het idd over Gardasil zou gaan. Zoals bij de lezersbrieven : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://scienceblogs.com/insolence/20...l-not-so-fast/
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik heb mijn dochter ook laten inenten tegen het HPV-virus. Op de valreep want er is een leeftijdsgrens. Dat is een peperduur vaccin en het was nog net kosteloos. Het beschermt tegen een groot aantal vormen van HPV-virus. Wij waren dus ferm blij dat het nog kon. Trouwens, elk vaccin houdt risico's in...... Je kan je baby laten inenten tegen de mazelen of weet ik wat en wat later is je baby dood. Het is altijd een afwegen......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk in de reguliere media, Deense documentaire terzake: TV2 Denmark Documentary on HPV Vaccine Shows Lives of Young Women Ruined http://healthimpactnews.com/2015/tv2...-women-ruined/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de regelmaat van de klok, duiken zo'n urban legend verhalen op.
Dat daar nu nog iemand in trapt : djiezes !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogelijkerwijze de overheid die zich heeft laten rollen door de privé wonderdokter of corrupt mee onder een hoedje speelt ermee, ten koste van de belastingbetaler en misschien zelfs de volksgezondheid. Wat er ook van zij is het een gezonde houding niet zomaar te erop te vertrouwen dat men steeds het beste met u voor heeft. Soms gaat het alleen maar om geld.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 juli 2015 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pil en hormonen tegen zwangerschap en opvliegers van de memo pauze veroorzaken ook bij een klein percentage vrouwen baarmoeder kanker.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't blijft toch aan te raden te geloven in "verpak je fluit voor dat je spuit" in de gekende risico-omstandigheden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En net daarom moet men opletten. Eerst 30 jaar een pil voorschrijven en dan verontwaardigd zijn dat je zo dom was dat te pakken als er kanker is. Typisch dokters mentaliteiten.
![]() |