Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2013, 10:51   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Vaccin tegen papilomavirus

Vergis ik me of werd er een aantal jaren geleden niet massaal standaard gevaccineerd via de scholen? Was dat verplicht? of vrijblijvend.

Citaat:
Vaccin tegen baarmoederhalskanker vernietigt eierstokken

Merck & Co ‘vergat’ onderzoek te doen naar effecten op voortplanting

uitstrijkje

Uit een recent gepubliceerde studie is gebleken dat Merck & Co, het zakelijke brein achter het beruchte Gardasil vaccin voor het humaan papillomavirus (HPV), voor het gemak maar vergat om de gevolgen van dit dodelijke vaccin te onderzoeken op de reproductieve systemen van vrouwen. En ten minste één jonge vrouw, in dit geval uit Australië, droeg de last van deze onvergeeflijke fout na de ontdekking dat haar eierstokken volledig waren verwoest als gevolg van het ontvangen van het vaccin.

Het peer-reviewed British Medical Journal (BMJ) publiceerde het schrijnende verhaal van de ervaringen van dit 16-jaar jonge meisje. Het zou alle ouders die op dit moment door hun artsen onder druk gezet worden om hun jonge dochters met Gardasil in te spuiten toch wel een halt moeten toeroepen! Deze jonge vrouw, beroofd van haar natuurlijke vermogen om volledig vrouw-zijn te ervaren, werd geconfronteerd met een vroege menopauze, waarbij haar eierstokken volledig stilgelegd werden, zelfs vóórdat zij zelfs in staat waren zich volledig te ontwikkelen.

eierstokkanker

Deze meest recente case-study, biedt onder de titel: Prematuur ovarieel falen 3 jaar na de menarche (eerste menstruatie) bij een 16-jarig meisje, na de humaan papillomavirus vaccinatie, genoeg solide bewijs dat ‘Gardasil’ op zijn minst een ernstige bedreiging voor de normale ovariële functie is. Niet alleen was het beschadigde meisje voorafgaand aan de injecties onderzocht en was vastgesteld dat haar eierstokken gezond waren, maar er werden behalve Gardasil geen andere factoren geïdentificeerd die mogelijk van invloed zouden kunnen zijn geweest op haar plotselinge noodlot.

Nog erger is het feit dat uit de informatie over de zaak, die later verkregen werd van de Australische Therapeutic Goods Administration (TGA) – TGA is Australië’s equivalent van de Food and Drug Administration (FDA) in de VS – is gebleken, dat Merck zelfs nooit testen had uitgevoerd naar de veiligheid van Gardasil in relatie tot de effecten op de eierstokken van vrouwen. Volgens het rapport had Merck alleen de gevolgen van Gardasil getest op de mannelijke testikels.
“Hoewel het Australische Public Assessment Report for Human Papillomavirus Quadrivalent Vaccin, daterend uit februari 2011, dat werd uitgevoerd door de TGA, verslag doet over de histologie van de testes en epididymis bij gevaccineerde ratten, is er geen histologisch rapport beschikbaar voor de eierstokken van gevaccineerde ratten,” verklaart het rapport. “Van [een] histologisch verslag van de eierstokken van de gevaccineerde ratten was niet meer beschikbaar dan een telling van de corpora lutea aanwezig op/bij de spenen na euthanasie van het eerste nest.”
merck & coMet andere woorden: Merck is er opzettelijk of per ongeluk – maar beide opties zijn overigens volstrekt onaanvaardbaar – niet in geslaagd om te controleren of Gardasil de potentie heeft om de voortplantingsorganen van jonge vrouwen te beschadigen, hoewel jonge vrouwen altijd de primaire doelgroep voor het vaccin zijn geweest. Pas onlangs werden jonge jongens betrokken bij de Gardasil strijd, ondanks het feit dat de lange-termijn bijwerkingen van het vaccin bij mannen nog grotendeels onbekend is.

Gardasil bomvol met additieven waarvan bekend is dat zij de vrouwelijke voortplantingsorganen schaden

Zoals gemeld werd door onderzoeksjournaliste Heidi Stevenson, zitten er in Gardasil op zijn minst twee toegevoegde ingrediënten die verantwoordelijk kunnen zijn voor het beschadigen van de eierstokken van een vrouw. Deze ingrediënten zijn: polysorbaat 80, een emulgerend conserveermiddel en L-histidine, een natuurlijk aminozuur. Beide ingrediënten worden natuurlijk ook gebruikt in bewerkte voedingsmiddelen die miljoenen mensen per dag consumeren. Maar het injecteren van deze stoffen in het lichaam heeft echter een heel ander biologisch effect dan ze simpelweg op te eten.
Uiteindelijk blijkt uit onderzoeken, dat van polysorbaat 80, dat ook bekend is onder de namen ‘Tween 80′, ‘Alkest’ en ‘Canarcel’, is aangetoond dat het de vrouwelijke voortplantingsorganen beschadigt. Niet alleen zorgt dit chemisch additief voor een sterk versnelde seksuele rijping bij vrouwen, maar het heeft ook de neiging om het gewicht én de functie van zowel de eierstokken als de baarmoeder te verminderen. Evenzo kan L-histidine, bij injectie in spierweefsel, er in het lichaam voor zorgen dat zich een auto-immuun reactie ontwikkelt op de natuurlijke stof, die kan leiden tot vele ernstige bijwerkingen die bij veel jonge meisjes worden waargenomen nadat zij een injectie met ‘Gardasil’ hebben gehad.
http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/08/.../#.UgiTTNLFGQ1

Heeft iemand hier al iets over gehoord?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 10:54   #2
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

voil�* :

http://www.zorg-en-gezondheid.be/hpv/

Citaat:
Beschikbare vaccins

In België zijn 2 vaccins tegen baarmoederhalskanker op de markt:

begin 2007 kwam een vierwaardig of tetravalent vaccin (Gardasil® van de firma Sanofi Pasteur MSD) op de markt;
begin oktober 2007 is er een tweewaardig of bivalent vaccin (Cervarix® van de firma GlaxoSmithKline) bijgekomen.
Beide vaccins zijn gericht tegen de types 16 en 18. Die types worden beschouwd als de meest frequente oorzaak van baarmoederhalsletsels die tot baarmoederhalskanker kunnen leiden. Het vaccin Gardasil® is ook gericht tegen de types 6 en 11 die genitale wratten (condylomata accuminata) kunnen veroorzaken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2013 om 11:07.
Oud 12 augustus 2013, 11:05   #3
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vergis ik me of werd er een aantal jaren geleden niet massaal standaard gevaccineerd via de scholen? Was dat verplicht? of vrijblijvend.

http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/08/.../#.UgiTTNLFGQ1

Heeft iemand hier al iets over gehoord?
't Doet denken aan de softenontoestanden, eerst spuiten en dan zien of het goed is...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 11:05   #4
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
't Doet denken aan de softenontoestanden, eerst spuiten en dan zien of het goed is...
Ik ken mensen die hun dochters hebben laten vaccineren. Ik zou er niet meer van slapen!

Oud 12 augustus 2013, 11:17   #5
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken mensen die hun dochters hebben laten vaccineren. Ik zou er niet meer van slapen!
http://www.klasse.be/ouders/23739/gr.../#.Ugi0SrdCSUk
Op de site van Klasse (voor de ouders) vind ik buiten een hoop reclame voor gratis inentingen ook terug dat het idd over Gardasil zou gaan.
Zoals bij de lezersbrieven :
Citaat:
Adinda zegt

2 jaar geleden

Ik ben blijkbaar niet de enige die op zoek is gegaan naar meer informatie over het vaccin en net als Martine stel ik me vragen over het nut van het vaccin. Vooral de informatie dat de vaccinatie niet blijvend zou zijn (misschien maar 4 jaar werkzaam?), doet bij mij vragen rijzen over het nut van deze vaccinatie. Of wordt er op latere leeftijd een herhalingspuit voorzien, indien nodig?
Ik lees: The National Cancer Institute says, “FDA-approved Gardasil prevented nearly 100 percent of the precancerous cervical cell changes caused by the types of HPV targeted by the vaccine for up to 4 years after vaccination. The vaccine is believed to be effective for longer, but for how long, and whether a booster shot will be needed is still being studied.”

Een ander vraagje: wat als je dochter van het jaar 1999 is en al in het eerste middelbaar zit? Kan zij ook een gratis een vaccinatie krijgen of moet zij nog een jaartje wachten?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 11:54   #6
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

http://scienceblogs.com/insolence/20...l-not-so-fast/

Citaat:
No evidence whatsoever is presented to support this speculation. (...) biased and utterly speculative nature of this particular case report
Oud 27 augustus 2013, 19:13   #7
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Ik heb mijn dochter ook laten inenten tegen het HPV-virus. Op de valreep want er is een leeftijdsgrens. Dat is een peperduur vaccin en het was nog net kosteloos. Het beschermt tegen een groot aantal vormen van HPV-virus. Wij waren dus ferm blij dat het nog kon. Trouwens, elk vaccin houdt risico's in...... Je kan je baby laten inenten tegen de mazelen of weet ik wat en wat later is je baby dood. Het is altijd een afwegen......
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2015, 09:21   #8
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Eindelijk in de reguliere media, Deense documentaire terzake:

TV2 Denmark Documentary on HPV Vaccine Shows Lives of Young Women Ruined
http://healthimpactnews.com/2015/tv2...-women-ruined/
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2015, 09:23   #9
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

HIER
Oud 3 juli 2015, 09:50   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Met de regelmaat van de klok, duiken zo'n urban legend verhalen op.

Dat daar nu nog iemand in trapt : djiezes !!

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2015, 10:07   #11
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Meer info:

http://www.danmedj.dk/portal/page/po..._2015_04/A5064
HIER
Oud 3 juli 2015, 14:19   #12
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Mogelijkerwijze de overheid die zich heeft laten rollen door de privé wonderdokter of corrupt mee onder een hoedje speelt ermee, ten koste van de belastingbetaler en misschien zelfs de volksgezondheid. Wat er ook van zij is het een gezonde houding niet zomaar te erop te vertrouwen dat men steeds het beste met u voor heeft. Soms gaat het alleen maar om geld.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 juli 2015 om 14:21.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2015, 23:22   #13
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Met de regelmaat van de klok, duiken zo'n urban legend verhalen op.

Dat daar nu nog iemand in trapt : djiezes !!

.
Het blijft opletten met die zaken.
De pil en hormonen tegen zwangerschap en opvliegers van de memo pauze veroorzaken ook bij een klein percentage vrouwen baarmoeder kanker.
Oud 4 juli 2015, 05:26   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het blijft opletten met die zaken.
De pil en hormonen tegen zwangerschap en opvliegers van de memo pauze veroorzaken ook bij een klein percentage vrouwen baarmoeder kanker.
De rubber van condomen veroorzaakt ook bij een zeer klein percentage mannen kanker aan de eikel.
Maar 't blijft toch aan te raden te geloven in "verpak je fluit voor dat je spuit" in de gekende risico-omstandigheden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2015, 10:01   #15
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De rubber van condomen veroorzaakt ook bij een zeer klein percentage mannen kanker aan de eikel.
Maar 't blijft toch aan te raden te geloven in "verpak je fluit voor dat je spuit" in de gekende risico-omstandigheden.

.
Dokters redeneren zoals u.
En net daarom moet men opletten.
Eerst 30 jaar een pil voorschrijven en dan verontwaardigd zijn dat je zo dom was dat te pakken als er kanker is.
Typisch dokters mentaliteiten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be