![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
![]() “Beste Guy Verhofstadt, van uw maandloon kunnen 40 Griekse families leven” De Griekse premier Alexis Tsipras werd op woensdag woensdag 8 juli in het Europees Parlement de mantel uitgeveegd, onder andere door Guy Verhofstadt. PVDA-voorzitter Peter Mertens schreef deze open brief als antwoord aan Verhofstadt. “Van uw maandloon kunnen 40 Griekse families met kinderen en kleinkinderen (over)leven.” http://pvda.be/artikels/beste-guy-ve...families-leven Guy Verhofstadt is volgens mij geen Griek, dus wat heeft dat daar nu mee te maken. Van het loon van een Tsipras kunnen 500 Congolese families (over)leven, moet Tsipras dan ook z'n loon afgeven? Wat een vent. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een sukkel, die Peter Mertens. De Grieken hebben nochtans voor links gestemd, dus alles wat die beloofden wordt toch uitgevoerd...
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een triestige mens.
Niemand stemt voor hem. Tenzij een handvol mongolen en wietsmoorders. Die ze dan nog moeten mobiliseren , want anders zouden ze driekwartzat in hun bed blijven liggen. Elke keer als die kerel op TV komt word ik semi depressief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar maakt hem dat "een triestige mens?" Voor mij een dromer, maar een met een groot hart. Van Verhofstadt krijg ik diarree. Van zijn politieke standpunten, van zijn ongelofelijke arrogantie en zijn onvermogen tot discussiëren zonder anderen te beledigen. Nigel Farage weet er alles van
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 13 juli 2015 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds rechts aan de macht is, is het op de oppositiebanken blijkbaar trendy geworden om met cijfers te goochelen die moeten imponeren. Zo kregen we ook al de "berekeningen" over wat de indexsprong over een heel leven wel zou kosten. Dezelfde oppositiebanken waar men rechts dan gaat beschuldigen van demagogie...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is "echt sociaal"? Wat sociaal is voor u, is voor mij misschien heel asociaal.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 13 juli 2015 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 13 juli 2015 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn uitval naar herman van rompuy nog gezien ? Hij scheen zichzelf nog grappig te vinden ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar door alles wat ik achteraf van Farage heb gezien, begrijp ik dat nu. Het was een emotioneel betoog tegen centralisatie van macht in de EU, met een nobody zoals Van Rompuy aan het roer ervan. Eerder een woede uitbarsting tegen het systeem dan een aanval gericht aan de persoon Van Rompuy. Farage pleit voor een Grexit omdat hij wil dat de Grieken hun soevereiniteit terug krijgen. Hij verdedigt de belangen van de gewone burger, en heel veel van zijn voorspellingen over de EU zijn uitgekomen. Check this Farage speech to Tsipras Overschot van gelijk
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 13 juli 2015 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jammer dat Van Geyt verdwenen is. Dat was echt een lolbroek en zei tenminste wat hij echt was.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar van die rechtse zakken zonder compassie voor niks of niemand krijg ik het helemaal. Zo van die dommekloten dat nog nooit niks meegemaakt hebben, niet eens weten wat het is om honger te hebben, en die dan stoer op tafelo f toog kloppen om bvb te zeggen dat men de " de grieken d'er maar moeten uitsjotten ", die zou ik graag eens alles afpakken, en de straat opsturen met een kartonnen doos, zeggende , " kijk, dit is uw nieuw huis, goedenacht " ![]() |
|
![]() |
![]() |