![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Groene en Rode politiekers alhier genre roepend kalf Onckeldinges moeten nog maar een showtje meer komen geven... De echte asielzoekers moeten we kunnen opvangen en ook terugsturen naar hun land wanneer bvb de oorlog daar weer stopt, dat zou "in aantal" geen probleem moeten geven maar nu komt iedere vreemde oelewapper hier binnengeslopen, gooit zijn papieren weg en veegt zijn/haar voeten aan wat hen hier gevraagd en geëist wordt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je de statistieken moet geloven dan komen er in België iedere dag opnieuw 80 personen asiel vragen. Dus moet je elke dag voor 80 opvangplaatsen zorgen. Dat is toch onmogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
100 dagen : 8000 1000 dagen : 80.000 Enz. En dan zich maar voortplanten dat de stukken er af Vliegen, en met partners uit het thuisland trouwen, en familiehereniging (= heel hun dorp laten overkomen )... Complete waanzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goed uitgelegd militair tentenkamp in the middle of fucking nowhere in Roemenië kan een jaar of 5 opvangen.
In 5 jaar kan een soylent green koekjesfabriek gebouwd worden en iedere werkloze in Europa een basis voeding leveren. Maar dan moeten we we meer asielzoekers gaan opvangen.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() niet allen opvangplaatsen maar ook geld en eten, drinken een advocaat voor hun procedure......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130318_099
Gent. Elk jaar zijn er ongeveer 2OOO autochtonen minder en komen er ongeveer 3OOO allochtonen bij. Elk jaar worden er ook ongeveer 1OOO , voornamelijk Turken Belg. Met dergelijke cijfers "verbruint" een stad op 2O jaar. Dit is geen immigratie meer maar een invasie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft niks met racisme te maken.
Als ik als 'witte' iemand 'bruine' noem dan ben ik strafbaar want dat is een racistische uitspraak en dan kan er tegen mij een klacht neergelegd worden bij de politie door die 'bruine'. Maar als een 'bruine' mij 'witte' noemt en ik naar de politie ga om klacht neer te leggen dan word het nog niet eens opgeschreven en moet ik van de politie zonder enig verhoor naar huis gaan. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 26 juli 2015 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ow nee, die verdienen daar aan, dat vergat ik even. ![]() Het is zoals u volledig terecht wist te schrijven complete waanzin Waar gaat dat eindigen ![]() Volksraadpleging misschien? Bent voorstander van die ongecontroleerde toestroom van illegalen (anderen) naar ons land/Europa. Sorry maar de hoorn des overvloeds is ook hier in ons land al enkele jaartjes leeg. ![]() Einde van het begin of het begin van het einde ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 juli 2015 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik ben geen "racist" (in de correcte betekenis van het woord). Maar ik ben er wel tegen dat de immigratie in Europa volstrekt uit de hand loopt, waardoor er aan die toevloed veel meer nadelen dan voordelen verbonden zijn. Tot zover mijn "racisme", Monsieur Jack.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Toch vreemd dat uitgerekend Hongarije nu weer een muur aan haar grenzen optrekt. Op 2 mei 1989 -nauwelijks 26 jaar geleden- waren diezelfde Hongaren de eersten die het IJzeren Gordijn afbraken. Omdat ze zelf wilden reizen en gaan en staan waar ze wilden. Toen waren het West-Europeanen die jarenlang lippendienst aan de vrijheid van de Oost-Europeanen bewezen die het IJzeren Gordijn opnieuw wilden optrekken, en liefst veel hoger. Nu de Hongaren zelf bij de Europese Unie zitten trekken ze plots zelf terug een muur op. Ze ontzeggen anderen nu het recht om te gaan en te staan waar ze willen die ze een kwart eeuw geleden nog voor zichzelf opeisten.
Konklusie : alleen het eigen blanke volk met kredietkaart mag zich overal ter wereld vestigen en gaan en staan waar ze willen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mochten er mensen (ongewild/ongevraagd) in uw hof kamperen of "kamperen" ?? Niet akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kent blijkbaar geen Soylent Green.
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat hebben blanken te zoeken in Noord-Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika,...? Strikt genomen hadden deze inwijkelingen die de lokale bevolking overspoelden en beroofden van hun bestaansmiddelen daar ook niks te zoeken. En vaak waren het indertijd het marginaal uitschot van Europa die elders een beter leven zochten. Waarom zouden niet-blanken dan niet in de blanke wereld een beter leven mogen komen zoeken?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 27 juli 2015 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |