![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Na outing van Franky in Thuis: waarom transgenders in 2015 geen 'freaks' meer zijn Franky (uit de Eén-reeks Thuis) die bekent dat hij binnen enkele maanden een vrouw zal zijn, Miss België-kandidate Céline Van Den Bossche die onthulde dat ze vier jaar geleden nog een jongen was, de voormalige Amerikaanse atleet Bruce Jenner die nu door het leven gaat als Caitlyn... Het taboe rond transgenders bestaat nog steeds, maar lijkt wel stilaan bespreekbaar te worden. Transgenders zijn geen freaks meer, nu in 2015 de Europese Raad een resolutie over hun identiteit heeft doorgevoerd. http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...eer-zijn.dhtml Bon, na de normalisering van het homohuwelijk het volgende item om door onze strot te duwen? De VRT zal vroeger mogen opstaan om mij mee te krijgen met de verdwazing, maar bij ons arm Vlaanderen zal het er wel ingaan als zoete koek, allicht. Zolang we maar lief zijn voor elkaar, toch? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alle begrip voor de personen die zich "in het verkeerde lichaam" bevinden, maar is dat nu opgelost als men zijn haar laat groeien, twee plastieken boobs installeert en zijn penis erafhaalt?
Het is Germaine Greer die in één van haar boeken me erop wees dat je geen "vrouw" bent omdat je plastieken boobs hebt en lang haar. Waar is het tweede "X" chromosoom? waar is de baarmoeder? Men is "M" als men XY chromosomen heeft, en "V" als men XX chromosomen heeft. En alle schakeringen tussenin mogen zich van mij voelen zoals ze willen, en zich verkleden zoals ze willen, maar den man die zich heeft laten ombouwen, omdat hij zich "vrouw" voelt, is geen XX kandidate Miss Vlaanderen. Net zomin als Mijnheer Worst een vrouw is. Als een omgebouwde man nu als voorbeeldmodel gaat dienen voor de vlaamse XX meisjes, mèt baarmoeder en vrouwelijke heupen, dan zijn we ver afgedwaald. Straks ga ik me nog "man" voelen en meedoen met Mister Universe!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 juni 2015 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel iets meer medisch begeleid dan jij nu voor houdt, maar swat. http://cavaria.be/wat-doet-cavaria .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Mooi zo dat dit taboe eindelijk doorbroken wordt.
De essentie is dat iedereen het recht moet hebben om te leven op zijn manier zolang daar geen andere mensen mee geschaad worden, en dat is bij transgenders zonder meer het geval. Mannen in een kleedje zullen in de toekomst even normaal zijn als vrouwen in een broek en dat is een goede zaak. En alfamannetjes en alfavrouwtjes zullen maar één keus hebben terwijl ze al dat moois aanschouwen, dat is stilzwijgend knarsetanden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat een transgender veel schade toebrengt aan zijn ouders want laten we eerlijk zijn, voor ouders is zoiets een hel. Citaat:
Zoals bij homoseksuelen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() eerlijk zijn ≠ generaliseren
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij zo'n vader die zijn homosexuele zoon liever uithuwelijkt aan een maagdelijk schaap dat dan voor de rest van haar leven niet beter weet ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moeten pedofielen en necrofielen geen komedie spelen? Wat is het volgende? Neplijken en nepkindjes maken om die ook hun zin te laten krijgen? Dat zou wel passen in het "zolang-we-maar-lief-zijn-voor-elkaar" verhaaltje. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Drukazz : 25 juni 2015 om 18:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fascinatie van figuren als Drukazz voor dingen die God hen verbiedt verdient een grondige bespreking door een conferentie van psychiaters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bottomline is: men blijft een man, maar ziet eruit als een androgyne persoon. Tot daar aan toe. Maar dat men die androgyne persoon dan als prototype van jonge vrouwen wil gaan promoten, dat is me er teveel aan. Af en toe krijg je nog eens een fotomodel dat er als vrouw uitziet (en ook is) maar dat zijn uitzonderingen. Al die missen zijn half uitgehongerd en verder gebotoxed, gemodelleerd met vetinspuiting aan de heup en geplastifieerde borsten. Is dat wat Cavaria nu gaat promoten als "kijk een transgender die meedoet aan de missverkiezingen"? Ik zou alvast mijn kandidatuur intrekken, want ik heb ronde heupen en geen mannelijk lijf met plastieken boobs. Ik heb totaal niks tegen holebi's, maar homo's blijven wel man en lesbo's blijven vrouw. Een transgender (de mensen hebben evenmin een keuze) blijft echter transgender en wordt daarom geen "vrouw" of omgekeerd "man". Aan hen de keuze om hun geaardheid te dragen in een geplastifieerd lichaam of zich anderzijds te schikken in hun lot. Maar noem dat aangepast lichaam dan ook geen "vrouw" of "man".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereld is weer wat normaler geworden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Geloofs fundamentalisten kunnen dat missen als kiespijn.
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat het niet zo is in mijn familie?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteraard, als goede christenen ken jij het verschil niet tussen holebi's en pedofielen, hoe zou je verschil ook kennen?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() let op, je verraad je undercover.
Joden hebben het niet over kaffers maar over gentils. dommeke
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En pedofielen: die laat je toch gewoon met kindjes huwen? God is degene die uw zoon als homo laat geboren worden, waarom dan bidden om hem hetero te maken? Vertrouw toch op uw god?
|
![]() |
![]() |