![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ja , ik weet dat alkohol een drugs is , daar gaat het niet over !!
Wie kan zonder die genotsmiddelen zoals alkohol , drugs leven ?? En waarom (??) , is dan ook een interessante vraag !! Ikzelf heb het niet nodig: 1) Mijn gezondheid gaat ALTIJD voor !! 2) Ik lust het werkelijk niet , zelfs een afkeer !! Als de schade die ik gezien heb als gevolg daarvan !! 3) Nutteloze geldverspilling 4) Ik wil helder blijven , ik moet wel !!!! 5) Het is grappig om mensen onder invloed te zien , welke onzin/wartaal die dan allemaal brabbelen !! En den dag erna weten het sommige zelfs niet meer !!!! Totdat er bv foto's/filmpjes opduiken van hun "reis" !!!! 6) Ben ik een saai iemand omdat ik niks gebruik ?? I don't give a fuck !!!! 7) Ik verbied niemand om te ver-/gebruiken , gaat uw gang !! MAAR verplicht of dwing niemand het te gebruiken !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
IK kan uitstekend zonder al die troep maar af en toe moet de druk eens van de ketel, ken jezelf zeggen ze al eens..ik kan bij wijze van spreken acht duvels op acht uur drinken, maar nog rechtstaan en alert blijven, maar dan spreek ik niet of zelden...hangt af van de situatie die ik voor mij heb, maak ik daar gebruik van om me op een discussie te richten en helder te spreken als ik wil...stomdronken of stoned als kweeniwa...maakt niet uit...het heeft geen invloed om mijn stemgebruik en alertheid, voel enkel dat mijn lichaam telkens de neiging heeft om te willen slapen of in te zakken...maar he, nooit heb ik ernstige incidenten gehad behalve die ene keer dat ik ooit door het rood ben gereden in de donkere vroege uurtjes...die week heb ik de beste "blackout" ooit gehad... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige pronken graag met hun (over)gebruik , waarom ??
Kijk , ik stoef niet dat ik niks gebruik , ben er zelfs fier op , loop er ook niet mee te koop , dring het niemand op , tja , want dan moet nergens op cafe gaan ![]() Ook zonder te gebruiken , kan je flaters begaan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan perfect 3-4-5 maanden zonder alcohol. Geen probleem!
Maar nu het zomer is en ik in verlof ben kan ik wel genieten van een lekker drankje op een terras. Mjammie!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar heel het jaar door ben ik in verlof en kan ik wel genieten van lekkere drankjes op een terras of gelijk waar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() bv: De trappisten ?? ![]() Damn holy 666 , dan moet ik me bekeren ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 juli 2015 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Damn .... ikke nie' heilig genoeg daarvoor
![]() Ikke "geëxcommuniceerd" uit rkk !! btw: Ikke een vrouw .... damn fuck ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar men blowt , ik word letterlijk draaierig & mottig van die rook !! Mijn ogen heb ik nog , ook al is het gene vette , ik wil ze niet kwijt , dus ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gemakkelijk, zonder al die ongezonde rommel in m'n lijf.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit zwaar gerookt, maar ben daar makkelijk vanaf gekomen.
Voor de rest heb ik een positieve instelling, een vrij grote creativiteit en een gezonde fantasie, waardoor ik helemaal geen behoefte heb aan middelen om me nog beter te voelen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dronk vroeger nogal wel eens een pintje teveel maar ben daar van de éne dag op de andere kunnen met stoppen en dat doe je echt zelf niemand anders kan u daar bij helpen. Maar ja, dan heb je ook die groep ruggegraatlozen of zij die het stoer vinden om de één of andere duistere reden dat druggebruik en andere ... Bij deze neem ik nog een chocotofke ... oei chocolade lecitine ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Er bestaat trouwens ook zonder drank en drugs een overdaad aan ongezonde rommel.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook die andere ongezonde rommel komt niet in m'n lijf.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja: cornflakes!
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit echt dronken geweest trouwens (bijna 60j oud) En neen, daardoor ben je niet saai. En dronkenlappen kunnen behoorlijk vervelend zijn. Maar ik drink graag een goed biertje, zelden meer dan één. (andere) Drugs, geen ervaring mee.
![]() |