![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik in de andere fora niet meer post, en ik zag dat iemand onlangs een vraag had gesteld in een door mij geopend topic, antwoord ik hier maar, hopelijk ziet angus14 het
![]() Question: Citaat:
Wel als ik jou was zou ik het enkel de moeite vinden om er in te stappen als je met je huidige loon je schulden niet in een tijdspanne van 5 �* 7 jaar zou kunnen afbetalen ... maw. enkel als je met een torenhoge schuld zit zou ik het overwegen anders is het echt de moeite niet. Je zegt dat je er zelf niet meer uitkomt, maar soms volstaat het van alles even nuchter op tafel te leggen, een lijstje van de schuldeisers te maken, hen vervolgens te contacteren voor een afbetalingsplan en je daar strikt aan te houden. Zo voorkom je dat je in paniek misschien voor die collectieve schuldenregeling zou kiezen waarvan je later spijt zou krijgen. Immers zorgt die procedure voor een hoop frustraties omdat je voor lange tijd als een klein kind zult behandeld worden door de schuldbemiddelaar(ster) en hem/haar alles zult moeten voorleggen ivm. je financiën. Veel geluk ........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kan beter gaan doppen, dan kunnen ze niets afhouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu we toch bezig zijn; pa, ma, wij komen morgen langs, zet de BBQ al maar aan.
Hopelijk lezen ze het.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet de bedoeling van er een graptje van te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en binnen 2 jaar ben ik er zowieso vanaf (met of zonder gedeeltelijke kwijtschelding), en als ik binnenkort misschien onder het gehandicapten statuut val dan zal het zelfs minder dan 2 jaar zijn plus kans op een gehele kwijtschelding want dan mogen ze me helemaal niets meer doen .... toch één iets dat positief is hé .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() en me opsluiten ook niet, ik neem zelfs geen medicatie .. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De jonge gast waar ik het over heb is een kennis van de familie. Een goede Jongen, maar onmogelijk om hem te doen werken. Niet dat hij dom is, maar wanneer het hem verveelt stapt die gewoon de deur uit, en gaat wandelen of zo. En dat is voor alles zo. Is zich van geen kwaad bewust. Wat zou hij het eerste moeten doen ? Een psychiater opzoeken ? Hij heeft al problemen met drugs gehad. Kan dat helpen voor zijn dossier ? Laatst gewijzigd door griezel : 2 augustus 2015 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal hem helpen. Het is een kloot. Wat blaften op zijn kop zal hem genezen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 augustus 2015 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft echt wel een paar losse vijzen hoor... En dan zo een scharminkel...Die pakken ze niet aan in het Legioen ![]() Een pensioen voor minderbegaafden is beter. De Belgen hebben geld genoeg daarvoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hmm die gast zou ik aanraden van naar een CAW (centrum voor algemeen welzijn) te stappen en via hen bij een psy terecht te komen ... dan krijgt ie speciale tarieven* die ie normaal niet zou krijgen en kan ie alvast een dossier beginnen opstellen voor een aanvraag als gehandicapte bij het FOD *ik bvb - gezien m'n situatie - ga gratis naar de consultaties, enfin 't is te zeggen dat ik een fikse korting geniet want ik lever tenslotte regelmatig m'n ziekenfonds klevertjes in waar ze wel iets mee zullen flikkeren .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, daar kunde toch niet van leven. Huur + electriciteit + gas + water + verwarming en 't is op. 😕
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |