![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik verbleef lange tijd in zwart Afrika en heb er goede herinneringen aan. Ik werkte er in de petrochemie en hield me bezig met opleiding en inbedrijfstelling. Zo leerde ik de zwarten beter kennen dan tijdens een safari in een natuurpark. Ik trachtte mijn job naar behoren te vervullen en had een bereidwillig en dankbaar publiek.
Ik was dus verheugd nu Wangari Maathai, een zwarte en dan nog een vrouw een Nobelprijs kreeg. Zo komen zwarten ook eens positief in het nieuws! Maar als de berichten juist zijn er hangt een schaduw over het goede nieuws. In augustus 2004 zou diezelfde dame verklaard hebben: aids is een massavernietigingswapen, aangemaakt door de rijke wereld om het zwarte ras op het Afrikaanse continent uit te roeien. Men moet weinig respect hebben voor zwarten om zo iemand een Nobelprijs toe te kennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Weinig reactie van links noch rechts.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |