![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kracht van de verandering: iedereen moet mee in het bad om de staatsschuld sneller te kunnen afbetalen.
Sommigen verwijten de nva-top van netto-ontvangers te zijn. Hier zien we de realiteit. De Schoof is relatief gerust: men raakt niet aan de actueel gepensioneerden, net zoals men niet raakte aan wie reeds al met brugpensioen was. (de Schoof betaalt al wel sedert zijn pensioen ongeveer 100 euro aan solidariteitsbelasting. Elke maand ... !) Maar de regering dus, werkt aan bestendige en duurzame oplossingen: titel: 'Regering wil 400 miljoen besparen op ambtenarenpensioenen' http://www.knack.be/nieuws/belgie/re...T=186443981278 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is alles rechtvaardig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want: Langdurig zieken zullen op jaarbasis tussen 240 en 540 euro minder uitkering krijgen door de nieuwe regeling die de regering invoert. Dat heeft De Voorzorg berekend, schrijft Gazet van Antwerpen. http://www.demorgen.be/binnenland/la...nder-a2412056/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/re...al-591551.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over hypocrisie gesproken..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overigens 400 miljoen op een totaal van....
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() GO DEMONEN, GO FOR IT, GO GO GO GO........ Geef maar van katoen, tegen die uitgestelde loners met een hoog pensioen, GO DEMONEN, GO GO GO .................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De actuele pensioenen worden niet geraakt. Een beter voorbeeld voor het "VERDEEL en HEERS" principe bestaat niet. Toch bedankt voor het tonen van uw ware gelaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Tot ze gelijk zijn met de privépensioenen en het ambtenarenstatuut is afgeschaft en de weggestopte werklozen uit de ambtenarij zijn verdwenen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Demonen: oke, eerlijk is eerlijk. Maar voor mijn laatste jaren als uitgestelde-loner, graag volgende privélekkernijen: salariswagen met onbeperkte tankkaart, royaal groepsverzekeringsplan, sport-eco-cultuur en maaltijdcheque's, iedere dag een fruitkorf op het werk met verschillende lekkere fruitsoorten, en nog veel van dat allemaal. Oh ja, dat groepsverzekeringsplan moet wel het volledige tekort dekken dat ik mijn ganse loopbaan in loonuitkering heb opgedaan. Toen ik begon als ambtenaar verdiende ik 19000Bfr, een nieuwe collega die in de privé had gewerkt kwam ook over, groot was zijn verdriet toen hij moest vaststellen dat hij een loon van 41000bfr(in de privé) had laten schieten voor een loontje van 19000Bfr. We hebben hem proberen wat op te monteren met te zeggen dat zijn pensioen wel beter ging zijn dan de privé, maar ja , toen kende ik Demonen nog niet, wist ik veel dat ik die man dan aan het beliegen was. GO DEMONEN, GO FOR IT, GO GO GO DEMONEN GO
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedrijfswagens zijn een deel vh loon, ... U kunt dezelfde voordelen krijgen als de privé maar dan moet het ambtenarenstatuut afgeschaft worden. U verliest niets! U kunt elke dag ontslagen worden, klein pensioen, 20 d verlof/jaar, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Groepsverzekeringen via fiscale aftrek en de 650000 salariswagens kosten heel veel aan de maatschappij beste Demonen, men geeft het zogezegd in ruil voor een reeele loonsverhoging, want op een loonsverhoging moeten sociale lasten betaald worden. Nie beginnen liegen hé Demonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 400 miljoen.
Bijna 400 miljoen. We gaan nog praten met de sociale partners. Er is nog niets beslist. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
M.a.w. de overheid heeft dit zelf veroorzaakt.
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nu al oudere collega's die hun studiejaren jaar na jaar zien wegsmelten voor hun neus... |
|
![]() |
![]() |