![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is red bull Russisch?
Ik schat dat de propagandamakers in de VS van de wereldbeker in Rusland een festijn van anti Russische propaganda gaan proberen maken. De NGO's zullen al goed gefinancierd zijn om op geschikte momenten de politie 'uit te nodigen' in te grijpen. En je kan ervan op aan dat de westerse media al klaar staan om dat bij voorbaat 'brutaal politie-optreden' dan wereldkundig te maken. Kinderachtig gedoe. Maar zo gaat het eraan toe. De meute kwaakt toch gewoon het verhaal van de pers na. Koude oorlog deel twee. Opgelegd door de VS aan een zwak en verdeeld Europa. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 augustus 2015 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() idee voor een volgende Red bull-activiteit in West Europa of de Vs :
We laten een dwerg met putin-masker opgejaagd worden door figuren verkleed als Obama , Angela Merkel en Petro Poroshenko. eens kijken hoe grappig het kremlin dat zal vinden, ik kan de humor er zeker van inzien. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat idee hebben ze gepikt van ADO Den Haag.
![]() In 2007 zongen de supporters naar de ajaksiet Davids: ![]() Tekst: Davids, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag Jodenkoeken , nergerzoenen, gele en groene Davids, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ... ondertussen werden de winterspelen van 2022 toegewezen aan Peking (A Winter Olympics without snow?) en om Paulus te quoten ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de schuld van de VS deze keer?
Is het niet de schuld van Red Bull? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Puberale actie, niets om je over op te winden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das waar. En daarbij schijnt het warm te zijn in België. (Ik schat dat vandaag de Climate Change hoax believers zich zullen koest houden...totdat er ergens weer een ijsbreker komt vast te zitten.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor:
Banaan loopt achter grote Obama in Russisch reclamefilmpje ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 augustus 2015 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obama heeft er wel voor gezorgd dat vandaag de Amerikaanse ambassade in Havanna opnieuw volop in werking komt...
|
![]() |
![]() |