![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Blijkbaar wel want het OM in Nederland ziet geen graten in bepaalde passages uit het boek 'De weg van de moslim'
Citaat:
Ja, hallo? Er staat toch gewoon wat er staat? In welke context moeten we dit dan precies lezen? Waar blijft het OM nu met de UVRM? Als het om moslims gaat, zijn ze anders wel vlug om met dit vodje te staan zwaaien. Bron: http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...trafbaar.dhtml Laatst gewijzigd door Leica : 19 augustus 2015 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat klaar en duidelijk ''gooi ze van de hoogste toren''. Iet anders dan een oproep tot het vermoorden van homo's kan ik er niet van maken. Ons spionnencenrum het CGKR waar ik ooit een mail naar stuurde ivm die wettelijk verboden oproep tot moord had een andere uitvlucht. Ze noemden het een literair werk en dan mag dat volgens hen. Maar het VB vervolgen omdat ze de besnijdenis van kinderen aankloegen vonden ze dan wel nodig. Hypocriete zakken !! ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 20 augustus 2015 om 03:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Lokjoden inzetten lijkt me pas een idee. Ahnee, daarmee viseer je natuurlijk vooral de migrantengemeenschap. Met praktijktests viseer je de blanken en dat mag uiteraard wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 augustus 2015 om 01:00. |
||
![]() |
![]() |