![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2410072
Waarom verwondert mij dat niet ?? Tijd dat onze beleidsmensen daar eindelijk eens rekening mee houden. Democracy, where are you ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 augustus 2015 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat Europeanen juist positief staan tegenover migratie: heel noord en Zuid America ingenomen, Australië, Zuid Afrika,...
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 augustus 2015 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weer totale besluitloosheid wat betreft dat rituele slachten. Maar voor sommigen is het VB nog altijd het grootste gevaar dat moet bestreden worden.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 augustus 2015 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangepast:
Persoonlijk vind ik het nu ook ECHT wel de spuitgaten uitlopen !! Lees ook mijn handtekening , klik de link: cultuur immigratie mijn mening.pdf
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 augustus 2015 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel land maakte het ooit zo bont. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hadden die niet staan zwaaien met een bestaansminimum , gratis huisvesting , godsdienstvrijheid , dan waren die Europeanen nooit vertrokken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de 16-de eeuw kapten de katholieken hier de protestanten hunne kop af. Laat ons dus maar zwijgen over de praktijken van IS. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren die landen / landsdelen toen al ontwikkeld ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik mij dan vooral afvraag: hoeveel van die helft die tegen migratie is stemt links want dat zijn de grootste idioten. Het is namelijk de schuld van links en vooral van de sossen dat dit land overspoeld werd en wordt door gelukszoekers. Het zal nog lang duren eer we van de reputatie van land van melk en honing verlost zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal 1 stinkpot natrot !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 augustus 2015 om 18:48. Reden: ' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sossen en de groensels hebben via het cordon sanitaire het een en het ander deftig onder de mat kunnen schuiven.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn even grote hypocrieten. Ik herinner me nog een scene niet zo heel lang geleden toen Dewinter zei : de wereld is rond en Jambon plots opsprong en schuimbekkend riep : "niemand in dit halfrond zal u daarin volgen". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of nog beter : het opvrijen van de islamieten door Geert Bourgeois tijdens zijn "11 juli speech" ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |