![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer een Panda Express in BE? Dat zou pas super zijn!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wissel al eens graag af en Asian food is feitelijk m'n favorite daarmee... ps ik doel hiermee absoluut niet op Pandareus... just for your information, lol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik ben matig liefhebber van Aziatische keuken, en ben een paar weken geleden met vrienden gaan eten in de Yam Thai in Antwerpen. Je weet wel dat restaurant van Nathalie Meskes. Ziet er niet uit als je binnenkomt, en verwarring alom bij de menukaart, maar iedereen was wel uitermate tevreden van het eten, zowel voor mij, de novice, als voor de anderen die wel ervaring hebben met Aziatische keuken was dit top keuken.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ziet er echt ranzig uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkopen ze daar pandavlees ? Ik dacht dat die zo moeilijk te kweken waren/zijn ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 14 augustus 2017 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is precies al eens gegeten geweest.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Pfff, 't is gelijk frieten gaan eten in een McDonalds tegenover in een goei frituur.
Waarom toch altijd die klote-ketens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat er een markt voor is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zit hier toch op het forum?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Oosterse junkfood. Al die zaken waar bembem zo verzot op is (Burger King, Panda Express) zijn goed vertegenwoordigd waar ik woon. De aantrekkingskracht is me een raadsel en wordt enkel bezocht door mensen die niet meer kunnen veroorloven. En zelfs zij zijn er maar matig over te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echte Chinese keuken is niet te vergelijken met ons idee van Chineese keuken. Laatst gewijzigd door Tavek : 14 augustus 2017 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedkoop, McDo en dergelijke, vergeet het maar. Per Kcalorie gezien misschien wel.
Het goedkoopste ik me commercieel kan voorstellen zijn de Ikea restaurants. Maar neem geen drinken. (nergens ten andere, kraantjeswater kan je voor of na gratis hebben aan de lavabo's )
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt o.a. omdat ze - de Chinezen - geen honden mogen serveren hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |