![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 7 september 2015 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens sommige strekkingen moeten we die mensen onvoorwaardelijk opvangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Rigoureus filteren en bij de minste twijfel terug boven de Syrische woestijn droppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waarom smokkelen ? er zijn meer dan 100 teruggekeerde jihadstrijders in Belgie . Ze hebben recht op steungeld . Hier in Vilvoorde zijn er zeker ook , burgemeester Bonte weet ze wonen , ze wonen dan ook in sociale woningen die hij toegekend heeft en hij laat geld op hun rekeningen zetten .
Of wat denk je ? Die zijn niet aan het werk gegaan hoor . Wij onderhouden die . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() http://xandernieuws.punt.nl/content/...luut-niet-zien
Dit is de realiteit, de legende van Troy word werkelijkheid. Europa is blind , laf want ze sturen eigen inwoners de dood in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het minste wat we kunnen zeggen: wie gaat vluchten voor die moslim-terroristen, zelfs al is die vluchteling een gematigde moslimterrrorist, die verdient bescherming. Niet noodzakelijk hier, aan twintig keer de prijs als dat het zou kosten in de nabijheid van zijn eigen land, maar soit. wie een is-militant is, die dus naar hier komt om de kas van ginder te spekken, of om aanslagen te plegen: nauwkeurig te screenen en te berechten zo nodig; en terugsturen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Jihadisten gaan hier dood en verderf zaaien, maar wat straffer is: WE ZULLEN HET NIET EENS MOGEN WETEN. Verkrachtingen, moorden, liquidaties, brandstichtingen ... Het zal eerst jaren gecatalogeerd worden bij de ordinaire criminele feiten, terwijl het om onversneden terrorisme ging. Proficiat aan uw maatjes Franco, het stinkend Putteke en de Hesp van de N-VA! Rechts lullen, links mee de straten vullen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Zouden onze extreemlinksen ook nazi's met hun kinderen opvangen, moesten die op de vlucht zijn?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 september 2015 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "extreemlinksen" vangen niemand op op eigen kosten.
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 september 2015 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de de eerste bom in Europa ontploft en de dader is één van die 4000 die in Europa is binnen geraakt dan is het te laat.
Maar spijt komt altijd te laat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik ben wie ik altijd geweest ben, vakbondslaaf. Ik laat me door niemand opjutten. En overlopen is aan anderen besteed. Vraag het maar aan die meer dan 1miljoen kiezers die de traditionele partijen de laatste decennia vaarwel hebben gezegd zodat ze nu tot minipartijtjes zijn verschrompeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Rigoureus filteren en bij de minste twijfel terug boven de Syrische woestijn droppen. Ik ben wie ik altijd geweest ben ! Duidelijker zal niemand het kunnen weergeven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Zolang de grenzen niet dichtgaan, zullen die zich waarschijnlijk wel redelijk koest houden hé.
Toch als ze zoveel mogelijk terroristen willen binnensmokkelen. Misschien hier en daar een aanslag op bus/ trein weet-ik-veel ... maar de echte grondoorlog zullen ze waarschijnlijk wel nog even uitstellen tot ze hier met veel meer zijn. |
![]() |
![]() |