Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2015, 08:42   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Is de derde wereldoorlog woensdag begonnen?

Bron

Detail tekst:

Met deze wat apocalyptische titel bericht de Franse journalist Vincent Jauvert van het Franse magazine L'Obs over twee ogenschijnlijk los van elkaar staande evenementen, die globale gevolgen dreigen te hebben.

Zo zie je maar ... wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd.
Oud 2 oktober 2015, 09:07   #2
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Leuk, het is nu de taak van België om neutraal te blijven en zich niet te moeien met deze achterlijke toestanden. Misschien tijd om naar Zwitserland of Canada te verhuizen?
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2015, 09:14   #3
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Leuk, het is nu de taak van België om neutraal te blijven en zich niet te moeien met deze achterlijke toestanden. Misschien tijd om naar Zwitserland of Canada te verhuizen?
Neutraal blijven? We zijn massaal strijders van IS aan het importeren, die dreigen met nucleaire wapens. En ondertussen maar Kumbaya zingen in het maximiliaanpark. Die linkse rakkers spelen met ons leven en hebben dan nog het lef om iedereen die niet met de vijand meezeult, met de vinger te wijzen. Want vergis u niet, de Islam is wel degelijk de vijand en de gevaarlijkste die deze wereld ooit gezien heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2015, 09:18   #4
IJsboer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neutraal blijven? We zijn massaal strijders van IS aan het importeren, die dreigen met nucleaire wapens. En ondertussen maar Kumbaya zingen in het maximiliaanpark. Die linkse rakkers spelen met ons leven en hebben dan nog het lef om iedereen die niet met de vijand meezeult, met de vinger te wijzen. Want vergis u niet, de Islam is wel degelijk de vijand en de gevaarlijkste die deze wereld ooit gezien heeft.
Van mij mag iedereen gaan strijden tegen de islam en visa versa.

Zolang ge maar uit mijnen hof blijft.
Oud 2 oktober 2015, 09:28   #5
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Van mij mag iedereen gaan strijden tegen de islam en visa versa.

Zolang ge maar uit mijnen hof blijft.
Ze zitten al in uwen hof, maar misschien zie je het niet omdat je je hoofd in het zand steekt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2015, 20:39   #6
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Met deze wat apocalyptische titel bericht de Franse journalist Vincent Jauvert van het Franse magazine L'Obs over twee ogenschijnlijk los van elkaar staande evenementen, die globale gevolgen dreigen te hebben.

Journalist Jauvert is, zoals de meeste journalisten, uit op sensatie.
Words, words, words,...
Flauw.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2015, 10:40   #7
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet alleen de linkse hé kijk es goed uit de doppen; Regio midden west Vlaanderen -Beweging .net steekt de handen uit de mouwen in Roeselare ,www.beweging.net/opvangcisis CM leden. kakkers.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 20:08   #8
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Niet alleen de linkse hé kijk es goed uit de doppen; Regio midden west Vlaanderen -Beweging .net steekt de handen uit de mouwen in Roeselare ,www.beweging.net/opvangcisis CM leden. kakkers.
Als ik naar die website probeer te gaan, krijg ik een venster met o.a. "404. Bericht niet gevonden"

???
Oud 5 oktober 2015, 20:10   #9
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Ik denk dat de 3de WO is uitgesteld tot wanneer Kerstdag & Pasen op dezelfde datum vallen.
Oud 6 oktober 2015, 09:47   #10
IJsboer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ze zitten al in uwen hof, maar misschien zie je het niet omdat je je hoofd in het zand steekt.
Dat is de schuld van de politiek. De communautaire problemen in ons eigen land en de cultuurclash tussen onze eigen gewesten maken van ons een gemakkelijke prooi om in te palmen.

Niemand geeft nog een reet om dit land, en noemt het "om zeep", iedereen geeft hier vooral veel om zichzelf en vooral zijn centen. De eigen cultuur en de waarden worden niet hoog in het vaandel gedragen. Er is geen Belgische trots, laat staan een Vlaamse, ... dus worden wij zeer eenvoudig ingepalmd door een grote horde aan immigranten die veel eensgezinder zijn dan wij. het is dan ook logisch dat Europa islamitisch zal worden, er komen meer en meer islamisten bij en de oorspronkelijk christelijke bevolking is sterk aan het afnemen. Het geboortecijfer min het aantal sterftes in niet-moslimgezinnen is negatief.

Wijlen Khadafi zei ooit: "We hebben geen terroristen, bomaanslagen nodig in Europa, binnen enkele decennia wordt het vanzelf een moslimstaat". Dat is nu aan het gebeuren. Een kleine analogie: De Indianen(Europeanen) in Amerika(Europa) heetten de kolonisten(moslims) van harte welkom op hun continent. Ze gaven goud(opvang en voedsel) als cadeaus en als dank werden ze afgeslacht.

Wees waakzaam.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be