![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.gva.be/cnt/dmf20150904_01...-moeilijkheden
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze zullen wel twee keer nadenken voor dat ze terug gaan naar Calais.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ik ga naar Calais en neem mee..."
1. Koevoet om m'n gezin te beschermen. 2. Eerstehulpkit om de opgelopen klappen te verzorgen. 😂😁😂 Geweldig toch. En di's nog maar 't begin.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() En geen woord op de TV!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-l...open-a2447368/ Hopelijk krijgen ze nu echt petsen op hun smoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat die mensen doen is het resultaat van wat zij door de media voorgeschoteld krijgen. Ze werken op de emoties van mensen. Het gezond verstand en het zelf nadenken is bij deze mensen volledig uitgeschakeld en dit ligt aan de media.
En terwijl de nieuwelingen toestromen en worden opgewacht door de autochtonen, net of het zijn popstars of bekenden, lopen er tal van andere zaken die op de agenda staan. Ik heb mijn voorbereidingen getroffen en kan alvast twee maanden voort, in het geval ik in mijn woning kan blijven, zoals water, voeding, kaarsen, verwarming enz... Stel dat de electriciteit uitvalt tussen 17 en 20 uur, tja, je moet op alles voorbereid zijn, ook in normale tijden. Ik denk dat die tijden voorbij zijn en voor onnozelheden heb ik geen tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Vrees dat er ons, native Europeans, nog barre tijden in het verschiet liggen....Niet enkel voor ons maar vooral voor de generaties na ons. Of er zou zich een nieuwe Dolf moeten aanmelden die er korte metten mee maakt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Niemand stelt zich de vraag: wie gaat dat allemaal betalen? Langs de ene kant moet iedereen langer gaan werken. De reden is dat anders het sociaal systeem crasht. Langs de andere kant zal er plots geld moeten beschikbaar gemaakt worden voor de 'nieuwkomers', mensen die zwaar getraumatiseerd zijn door een oorlog. Zoals Thomas Barnett het schreef in zijn boek: Europa MOET jaarlijks 1 miljoen mensen uit Afrika opnemen, willen of niet, zodat er een lichtbruin ras ontstaat met een IQ van 90, slim genoeg om te werken maar te dom om te begrijpen. Bijgewerkt (was titel van het boek vergeten) The Pentagon’s New Map: War and Peace in the Twenty-First Century Laatst gewijzigd door PeterC : 7 september 2015 om 06:19. |
|
![]() |
![]() |