![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 maart 2016 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou zo hard maar niet lachen, want de situatie is om te janken.
Dat tuig heeft 4 maanden rustig om de hoek kunnen zitten in Molenbeek, onder de neus van de Grote Kuisman Jan Hesp, waar blijkbaar alle nieuwe Belgen op de hoogte waren (bravo voor de anti-radicaliserings campagnes), en dan heeft het geweldige staatsapparaat hem daar bijna per ongeluk gevonden. Hij wordt waarschijnlijk aan Frankrijk uitgeleverd, daar mag hij dan een jaar of 10 gaan zitten, en ondertussen weigert men hier het volksgevaarlijke en vijandelijk krapuul in Molenbeek consequent aan te pakken. Het is nogmaals duidelijk geworden dat er in België letterlijk enclaves zijn met vijanden en verraders, en dat moeten we maar aan aanvaarden van onze machtshebbers.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 19 maart 2016 om 09:18. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dan zullen ze die depot met wapens en explosieven ook niet gevonden hebben zeker?
Maar allez, hij is gepakt. En die zal wellicht wel langer dan 10 jaar zitten. Ik denk niet dat hij zal vrijkomen zelfs. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij zo lang ondergedoken is kunnen blijven dient inderdaad zorgen te baren. Ik geloof namelijk dat het meer te wijten is aan de enorme steun die die man in Molenbeek kreeg, dan de incompetentie van de opsporingsdiensten.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik werp geen steen aan de flikken te velde; wel naar de non-organisatie van de lokale zg anti-terreur schippers-naast-Matilde (no pun). Uitleveren direct naar Frankrijk? Ja, plies... want die zullen ietwat minder bomen opvrijen dan in dat non-land beneden 't dijkenland.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 19 maart 2016 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En wat gaat Frankrijk dan anders met hem doen dan wij?
Het eruit kloppen? |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ik mij de vraag, hoeveel mogelijke terroristen zitten er nog overal ten velde verscholen? Hoeveel wapendepots al dan niet in afgesloten garages, wagens die in ondergrondse parkings al jaren stol staan maar waar je duidelijk aan ziet dat het kofferdeel zwaar beladen is daar die door zijn achtervering zakt. Caravans die her en der 'verlaten' opgesteld staan. Achterkamertjes in Vzw's/nachtwinkels/telefoonwinkeltjes? Wie zal het zeggen, Walter? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 maart 2016 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We mogen niet generaliseren, en de vraag durven opperen zal alweer als racistisch worden ervaren door een bepaald segment van de goegemeente, maar als ze toch allemaal wisten dat hij daar zat, waarom gaven ze zo'n klootzak dan verdomme niet gewoon aan? http://m.hln.be/hln/m/nl/32616/Binne...onItemId=32616 Citaat:
Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|||
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelukske op de trappen van de Quai des Orfèvres zou ik niet uitsluiten. En daarna volgend een onschuldig : MOI ???
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 maart 2016 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut! Maar tot die verantwoordelijkheden van het individu behoort ook: oog hebben voor het algemeen welzijn. En het aspect "veiligheid" is daar een essentieel onderdeel van. Wie dus pertinent goed weet waar een gezochte misdadiger zich ophoudt en het vertikt daaromtrent zijn bek te openen, integendeel, er nog toe bijdraagt om de betrokkene een veilig onderkomen te bezorgen... Wel dergelijk persoon heeft zijn verantwoordelijkheid als individu duidelijk omzeild en laat zich mee betrekken in de misdaad.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, zonder een gigantische steun van de bevolking, zou hij nooit vier maanden "onder de radar" kunnen blijven. Molenbeek is dan ook één grote "rattennest".
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gescheld en de baldadigheid van de moslim-hangjongeren tijdens het politieoptreden in gisteren in Molenbeek is daar een zoveelste bewijs van.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel Abdeslam een redelijk gladde aal was is hij inderdaad niet echt snugger. Dat kan natuurlijk van veel IS aanhangers gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Was dat "gigantische steun" volgens jou, een honderdtal jongeren?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 maart 2016 om 11:53. |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, normale jongeren zijn aan hun huiswerk bezig.............daar zijn het "gangleden" in spe.