![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Leuven plaatst bewakingscamera's
De raad van de politiezone Leuven heeft maandagavond beslist een openbare aanbesteding uit te schrijven voor de plaatsing van bewakingscamera's op de Oude Markt en de Mechelsestraat. Daartoe wordt een bedrag van 804.000 euro uitgetrokken. De oppositiepartijen VLD en Groen! hadden kritiek op het feit dat Leuven nog geen reglement heeft dat de werking van de camera's regelt. Leuven neemt deze maatregel omdat er op de beide vermelde plaatsen bovenop de actuele inzet van politiediensten een extra-inspanning nodig is om de overlast effectief aan te pakken. Hierbij wordt ondermeer verwezen naar het toenemend uitgaansgeweld en wat specifiek de Mechelsestraat betreft inbraken en overvallen. Het cameratoezicht moet potentiële daders afschrikken. Burgemeester Louis Tobback (SP.A) beloofde dat de camera's niet zullen draaien vooraleer er een dergelijk politiereglement goedgekeurd is. Hij riep de federale regering op snel werk te maken van een wettelijke regeling in dit verband. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Misschien toch maar niet de burqa verbieden, voor een beetje privacy te kunnen houden!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Migranten op de oude markt!
Enkel in die johnnycafe 'de colff', maar elders niet zulle! Duid jij maar eens de cafés aan waar die migranten 'bendes' ( ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zoveelste symptoom van een samenleving die tegenover zichzelf een fundamentele houding van angst en wantrouwen heeft aangenomen. Niemand begrijpt dat deze angst juist de ziekte is.
_________________ Blijkens opiniepeilingen vindt 80% van de chauffeurs zichzelf een beter chauffeur dan gemiddeld... -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2800 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb geen probleem met camera's enkel het crapuul natuurlijk dus hangen die camera's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Privacy op straat (=publieke plaats)...
![]() Ik kan de plaatsing van die camera's alleen maar goedkeuren. Dat paranoïde gezeur over big brother, dictatuur en overheidscontrole raakt kant noch wal, als je niets illegaals te verbergen hebt heb je van die camera's geen last.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
______________ Big Brother is niet op 1 dag gebouwd. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 256 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Genezing verzekerd... 8) Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 19 oktober 2004 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is een absurd idee dat een bewakingscamera de straat veiliger maakt. Het enig nut van een bewakingscamera is dat je moord op videotape zal staan.
___________________ Het geschat aantal slachtoffers van het Saddam-regime is exponentieel aan het toenemen. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2801 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Camera's op straat, geen probleem op zichzelf. Zolang de informatie alleen gebruikt word voor de juiste doeleinden([size=1]ik vond de toepassing in Minority Report grof en gevaarlijk, maar heel efficient- persoonlijk toegespitste reclame, maar ook het opsporen van geseinde personen[/size]).
Helaas zit er politiek achter.En lijkt het me een leuk systeem om niet meewerkende peronen mee te chanteren. Niks beters als de videobeelden van een beveilingscamera in de buurt van een bordeel te gebruiken om een getrouwde politicus naar de misbruikers pijpen te laten dansen. Zelfs al zijn de beelden gemanipuleerd. Ikzelf heb er dus geen last van.Ik heb geen macht of invloed en ben wetsvrezend. Oftewel, ze hangen die maar.Da's zoals die onbemande belastingskantoren, de flitspalen. ben er niet echt voor, wegens de potentiële misbruiken. Maar ook niet tegen.Omdat we nu eenmaal met zoveel in deze maatschappij op een hoopje zitten.
![]() |
#18 |
|
![]() 'k zal mijn haar maar kammen als ik nog eens in Leuven moet zijn... en mijn eigen scheren...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Who controls the British crown Who keeps the metric system down We do! We do! ![]() Who leaves Atlantis off the maps Who keeps the Martians under wraps We do! We do! ![]() Who holds back the electric car Who makes Steve Guttenberg a star We do! We do! ![]() Who robs the cave fish of their sight Who rigs every Oscar night We do! We do! ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |