![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zie ik aan single zijn alleen voordelen.....nadelen ? Zou het niet weten.
Het hoogste goed in het leven is toch vrijheid ? http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...-te-zijn.dhtml Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2015 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Enkel voordelen. Ik zou voor mezelf geen enkel nadeel kunnen bedenken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het lijkt wel een vorm van sadomasochisme ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2015 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Tsja, dat vraag je jezelf wel af als je ziet wat sommige mannen en vrouwen achter de rug van hun partner allemaal uitsteken.
Maar, langs de andere kant, ken ik ook redelijk wat koppels die gewoonweg een erg goede relatie hebben. Zonder drama, zonder heimelijk geflikflooi, zonder afgeven op elkaar, en met een warme hechte band. En ik zit zelf ook in zo'n relatie. En ik zie geen enkele reden waarom ik die zou verbreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar begrijp me niet verkeerd hoor...als je maar gelukkig bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die hun hoogste goed is vaak de reden waarom ze studeren. Dat dan delen met iemand anders....goed zot is het niet? Goed lezen hé, er staat vaak .... dus niet allemaal. Er zijn ook normale mensen tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat ik denk dat iedereen beter af is in een relatie. Wat dat betreft lijkt me dit artikel wel correct. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ik had het een paar jaar terug nooit gedacht na een wel gevuld leven. Maar ik wordt gesoigneerd zoals ik het nog nooit geweest ben en op de koop toe een topkok. Mag juist niet meer naar andere vrouwen kijken (als ze het ziet). Never say never.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pffff dan maak ik nog liever zelf mijn eten ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 augustus 2015 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De happy few, de weinigen die in een zeer hechte en warme relatie zitten, moeten natuurlijk zorgen dat ze die toestand kunnen blijven behouden.
Single zijn vergt ook heel wat zelfdiscipline, zelfredzaamheid en verantwoordelijkheidszin. Maar indien je het kan, is de single toestand net zo goed als de hechte warme relationele toestand. Uw leven laten wegvloeien in een trieste ergenis in een slechte relatie is het slechtste dat men kan doen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik wil al die kinderloze 'happy singles' wel eens horen wanneer ze 65 en ouder zijn...
![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 28 augustus 2015 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
En als verpleging in het rusthuis kan je die mensen rustig een hele dag in hun vuile pamper laten liggen. Of hun noodbel negeren. Of het bord eten weghalen als dat na een half uur nog niet is aangeraakt omdat ze te zwak/verward zijn om zelf te eten. Of vastbinden aan hun bed opdat ze niet de hele tijd de gang op zouden lopen. Toch geen kinderen die eventueel hun beklag zouden kunnen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |