![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Hallo,
Ik zou enkele items willen verkopen aan mensen in het buitenland. Nu had ik ergens opgevangen dat het veel goedkoper is om pakjes via de Nederlandse Post te laten versturen, dan via Bpost... Iemand hier enige ervaring mee?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees niet zo bang. Probeer het gewoon eens uit, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je via de Nederlandse post iets wil versturen ,
dan moet je NL-adres hebben , voor brieven/pakjes is een PB ok !! Voor sommige andere diensten , bv TNT , een NL-woonadres !! Als je vrienden of familie in NL hebt , is er geen probleem , tenzij je problemen hebt met die vrienden of familie !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Ik dacht dat je de retour op het postkantoor zelf in Nederland kon laten toekomen en dan je port gewoon naar België betalen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vaker brieven en pakjes ongeaddresseerd verstuurd via NL ,
mochten ze niet aankomen , retour is dan onmogelijk !! Met een Belgisch adres er op worden ze ofwel niet verstuurd , Of retour is onmogelijk wanneer er iets fout loopt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 april 2013 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Spijtig genoeg ken ik niemand wonend in Nederland. Ik moet voor het werk af en toe kanten van Zelzate zijn, ik dacht daar ergens juist over de grens een Nederlands postkantoor te bezoeken...
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hier in Merksem komt de Vlaamse Post gratis boekskes van 't stad in de bus duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er familie zat wonen , ook kenissen
![]() Maar , mijn post is mijn post = mijn eigen zaken ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer dan iemand kennen daar, he. dzju, wat is dat voor janettengezeik!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Ik ga nog het liefst uit van spontane vriendschappen, niet van gemaakte omdat ik iets nodig heb...
Wat niet wegneemt dat ik geen Nederlander(se) als vriend zou willen hebben.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen die mannen van kiala da niet? Wel ni zeveren als het niet aankomt hé.
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() De Nederlandse vereniging van Juweliers heeft zijn leden aangeraden om niet meer per TNT post te verzenden.
De diensten evolueren naar het 3-de wereld niveau. De gewone postbezorging is voor de zakelijke Post NL internet postzegelwinkel zelfs een no-go geworden. Die verzenden nu met de pakketpost en een track-and-trace. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() vandaag een eerste pakje opgehaald via Kiala , ben er wel tevreden over
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gepoogd een account te maken voor verzenden.
Ga naar de betreffende pagina. Eén invoerveld is uitgeschakeld, zijnde dat het in een grijstint gekleurd is, en de muis erover een verbodsicoontje laat zien. Er moeten dus al van in het begin voorwaarden gecodeerd en toegepast zijn voor dit invoerveld. Eerst dacht ik dat andere velden eerst ingevuld moesten worden (zie het nut niet in van gebruikers een bepaalde invoervolgorde af te dwingen maar kom). De meest voor de hand liggende was het eerste paswoord veld. Ik mag daar invullen wat ik wil, en goedgekeurd (STERK), dat tweede veld blijft uitgeschakeld. Ik mag alles invullen in dat formulier, dat tweede veld blijft uitgeschakeld. Heb dit gepoogd van 2 computers, een oude met een oud os maar ook een nieuwere met windows 7. Probleem idem. Op hun websites zijn geen contacten te vinden voor particulieren. Enkel iets voor de pers waar je perskaartnummer moet invoeren. Ik heb via algemeen internet zoeken een emailadres gevonden. Daar komt geen reactie. Feit is: er zijn heel veel mensen die met Kiala verzenden en dus het corresponderende account hebben kunnen maken. Dus moet er een specifieke voorwaarde zijn, die blijkbaar op mijn beide computers niet is voldaan. De vraag is welke. Ik heb veel accounts her en der gemaakt. Met analoge in te vullen formulieren. Meestal maakt het niet uit in welke volgorde je iets invult. Heb een uitgeschakeld invoerveld nog niet eerder gezien. Ik kan geen reden bedenken. Wat ik doe op beide computers, is via de windows Hosts file, sites die voor spam zorgen, naar 127.0.0.1 verwijzen. Ik blokkeer ook enkele specifieke Google domeinen (zoals hun analytics) om dezelfde antispam reden. Google echter werkt voor de rest. En ik zie ook geen reden waarom een paswoordbevestigings invoerveld op de Kiala site iets met Google te maken moet hebben. Ik neem aan dat paswoorden niet naar Google worden gestuurd. Dus welke voorwaarde kan hier niet voldaan zijn, of welke andere reden kan dit hebben?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 14 augustus 2014 om 06:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik zo eens terugkijk, ben ik toch veel calamiteiten tegengekomen. Vandaag een schilderij weest ophalen. Gewikkeld in karton. Geen sterk karton, maar toch, het had moeten volstaan. Wel, het had een dik (3 cm) en breed (10 cm) / sterk houten kader. Schilderij niet zo groot, 70 op 25 of zo. Kader gebroken. Op 2 plaatsen zelfs. Ze moeten er werkelijk mee gegooid hebben om zulke planken te breken / versplinteren. En eigenlijk, heb ik dat in het verleden al eens gezien. Een kamion van Kiala bij een Kialapunt, de chauffeur laadt pakjes uit. Wel, hij gooide ze eruit. Letterlijk. Niet doos opheffen en neerzetten, maar gebogen in de kamion de pakjes achter zich op de vloer van de hal zwieren, zelfs zonder echt te kijken waarheen. Ik stond er toen niet echt bij stil, maar als je er even over denkt, is dat toch wel serieus gebrek aan respect voor andermans eigendom. Dat is niet werk doen zoals het hoort.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |