![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat vinden jullie van de aanbiedingen
voor goedkope computers via volgende link? Goedkope computers. Ik zoek gewoon een redelijke computer en dan vooral één waarmee ik filmpjes op Internet kan zetten. (En ik hoef geen groot geheugen want ik zet alles op extra schijf ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allemaal refurbished
hierbij een foto van een Furby ![]() dan weet je het wel zeker?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() conrad is een goed bedrijf.
Maar "refurbished" is zoiets als "occazie" he... (wel een die nagekeken is) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ron Kreike refurbished.
Geef toe, het klinkt hoopgevend. . Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 14 september 2015 om 06:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt blijkbaar ook 30 dagen bedenktijd, gratis retour en 2 jaar garantie. Mij lijkt dat geen slechte deal...
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je voor zo'n beperkt gebruik geen Chromebook overwegen? Kost evenveel als een refurbished Windowscomputer maar is wel nieuw.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoera!! Een beter idee!! ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Ron Kreike verchroomd ?
Nee, dat klinkt veel te fietsbuis. . Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 14 september 2015 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat u eens goed gaan, en bestel een super-hyper-duper-pooper-computer met van alles 't snelste, een dijk van een grafische card, enkele terrabytes harddrive met een flitsende toegangstijd, een armvol RAM van 't snelste dat er is, een extra FLASH-drive, zevenendertig snelle USB-bussen, een 30" inch-scherm, een surroundsystem en een webcam om uw eigen op youtube te kwakken. Geld speelt geen rol. Ge gaat toch gans uw leven geen Hollander blijven hoop ik? In uw put gaat ge niks meepakken hoor!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar d�*t verwondert mij nu eens niet se.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |