![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Tien slagzinnen REFERENDUM geenpeil.nl en Burgercomite EU: 'Red de democratie', onderteken voor 28 september 2015
![]() ![]() ![]() Offeraar Dewanand en Wieroe Offercode wfor1401 Offerdatum Vrijdag 11 september 2015 Speciaal voor het referendum van geenpeil.nl en het Burgercomite EU maakten Wieroe en ik samen tien leuke slagzinnen, die hieronder gepubliceerd zijn. Er zijn 300.000 handtekeningen nodig voor 28 september 2015 en volgens de site van het Burgercomite EU zijn nu al ruim 140.000 handtekeningen binnen, dus in krap twee weken tijd moeten nog 160.000 Nederlandse ingezetenen hun sympathie betonen, door te ondertekenen, kan ook digitaal. Deze tien slagzinnen moeten de gewone Nederlanders over de drempel heen halen om echt te tekenen en om zo de democratie te redden in hun eigen land. Immers, de politici zijn gekozen door de laatste en uitstervende 12 miljoen 'blanke', inheemse Nederlanders en de ruim 5 miljoen 'vreemde', uitheemse en gemengde Nederlandse ingezetenen en zij moeten nu toch samen verder om Nederland uit de dodelijke klauwen van de geldwolven van de Europese Unie te redden. Red Nederland opnieuw: (citaat) Het ontstaan van Nederland als natie en onderscheidbaar volk begon omstreeks de zestiende eeuw met een getekende overeenkomst waarbij de Unie van Utrecht formeel werd opgericht. Zie onderstaand citaat. De Unie van Utrecht is een op 23 januari 1579 getekende overeenkomst tussen een aantal Nederlandse gewesten, waarin werd overeengekomen dat men zich gezamenlijk zou inzetten om de Spanjaarden het land uit te jagen en waarin daarnaast een aantal staatkundige zaken werden geregeld op het gebied van bijvoorbeeld defensie, belastingen en godsdienst, zodat het ook wel kan worden gezien als een eerste versie van een latere grondwet. Omdat de unie een aanvulling vormde op de zogeheten 'Generale Unie' van 1576 (de Pacificatie van Gent), wordt ook wel gesproken van de Nadere Unie. Bron: wikipedia https://nl.wikipedia.org/wiki/Unie_v...cht_%281579%29 Nu moeten minstens 300.000 (oude en nieuwe) Nederlanders de krachten opnieuw bundelen, ruim 436 jaar na de Unie van Utrecht, om Nederland opnieuw te bevrijden en staatkundig te heroprichten als onafhankelijke natie, die baas is in eigen scheur en buik. Help mee om de laatste 160.000 handtekeningen binnen te halen, zet deze slagzinnen op je eigen site, facebook pagina, of FB groep ovv de bronlink en vertel in eigen woorden waarom jij zelf tekende. Mail de slagzinnen rond als kettingmails en verzoek alle vrienden en vijanden om te tekenen. Red de democratie en participeer. Nu volgen onze tien slagzinnen: 1. Ik onderteken het REFERENDUM van het Burgercomite EU, omdat mijn belastinggeld anders aan de varkens gevoerd zal worden als de nieuwe EU lidstaten erbij komen. ![]() ![]() ![]() Ga naar deze site om direct te ondertekenen (kan ook digitaal): http://geenpeil.nl/ 8. Ik onderteken het REFERENDUM van het Burgercomite EU, omdat ik nu in mijn eentje Nederland wil bevrijden m.b.v. mijn doorgeladen, op scherp gestelde waterpistool met rake pennehoerende, blauwe inkt kogels, gericht op Brussel. ![]() ![]() ![]() Ga naar deze site om direct te ondertekenen (kan ook digitaal): http://geenpeil.nl/ 9. Ik onderteken het REFERENDUM van het Burgercomite EU, omdat ik persoonlijk wil afrekenen met alle EUSSR terroristen uit Brussel, met zwarte Isis peniskokers en slipjes aan. ![]() ![]() ![]() Ga naar deze site om direct te ondertekenen (kan ook digitaal): http://geenpeil.nl/ bronsite: kritisch podium dewanand http://www.dewanand.com/wfor1401.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() hoe vinden jullie deze actie van geenpeil eigenlijk en mijn tien slagzinnen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er de ballen van begrepen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Dewanand, kan je het eens kort en duidelijk zeggen? Dan teken ik!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Waarom slagzinnen ? Er zijn toch betere dingen van slag op de markt ?
En voor tien slagtanden tegelijk maak ik echt wel een scherpe prijs. . Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 15 september 2015 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() nou wieroe heeft zijn 33 slagzinnen nu afgemiaauwd. erg mooi geworden. zo meteen online.
belgie zou ook een referendum moeten organiseren. hier in nederland doet het burgercomite eu dit nu, en het is een mooie aktie. zij hebben nog 140.000 handtekeningen nodig voor 28 september as, eis kiesraad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() nou kijk wieroe heeft hard gewerkt in zijn luie warme mandje, en deze slagzinnen zijn nu deels al verspreid op ruim 60 facebook groups die rechts zijn en anti immigratie politiek. ga maar kijken en post het ook daar als je mee wilt helpen. dit referendum moet lukken, hier nr 33 onder die erg mooi is:
en teken dat referendum als je nl burger bent. ------------- Wieroe's 33 Hindoe Nassie slagzinnen REFERENDUM geenpeil.nl en Burgercomité EU: 'Executeer de ochlocratie', onderteken voor 28 september 2015 Offeraar Wieroe, de slimme Hindoe Nazi (homo) kat Offercode wfor1402 Offerdatum dinsdag 15 september 2015 (Prinsjesdag) Wieroe, als slimme en beroemde Hindoe Nassie (homo) kat, en als eenzame 'Lone Wolf' in zijn luie, warme mandje, besloot om de poten ook eens uit de mouwen te steken en componeerde miauwend achter het toetsenbord zijn eigen 33 slagzinnen voor het referendum van geenpeil.nl en het Burgercomité EU. Er zijn 300.000 handtekeningen nodig voor 28 september 2015 en volgens de site van het Burgercomité EU zijn nu al ruim 170.000 handtekeningen binnen, dus in krap tien dagen tijd moeten nog 130.000 Nederlandse ingezetenen hun sympathie betonen, door te ondertekenen, kan ook digitaal. Wieroe is doodsbang dat de moslims de macht overnemen in heel Europa, waardoor alle katten het smerige halal kattenvoer moeten eten en gehaat zullen worden door die agressieve en demonische moslims, en misschien ook elke dag mishandeld gaan worden. Veel moslims en zwarte islamieten zijn fervente katten haters en in de Sharia hebben katten geen burger rechten in de maatschappij. Hierom wil Wieroe dat de BBB (Blank, Blond, Blauwe ogen) Ariërs de macht overnemen in heel Europa, zodat alle Uberkatten kunnen genieten van heerlijk Nazi Duits kattenvoer uit 1940. Ook wil Wieroe absoluut niet dat andere zwarte mensaap rassen de macht overnemen, want hij houdt niet van katten roti uit India, katten spaghetti uit Italië, katten bami uit Suriname, katten pizza uit Amerika, Hindoeïstische Vega katten brokjes met masala, enz. zie de mooiste, laatste slagzin, slim he van wieroe: 33. Ik, Wieroe, de slimme Hindoe Nassie (homo) kat, onderteken het REFERENDUM van het Burgercomité EU, omdat nu het tuig regeert en de democratie vervangen is door een verziekte ochlocratie en wij kunnen allemaal samen deze ochlocratie executeren, door dit referendum nu meteen te ondertekenen (op d.d. 14/9 al 170.000 handtekeningen binnen, dus nog ruim 130.000 ondertekenaars nodig binnen tien dagen, voor 28 september 2015); 'Executeer de ochlocratie', onderteken voor 28 september 2015. ![]() ![]() ![]() Hier kan je direct ondertekenen (kan ook digitaal) voor 28/9/2015: http://geenpeil.nl/ http://www.dewanand.com/wfor1402.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() WAT IS GEENPEIL
Op 21 maart 2014 tekenden 28 regeringsleiders van EU-landen en de Oekraïnse premier Jatsenjoek een associatieverdrag tussen de Oekraïne en de EU. De EU zal de Oekraïne politiek en financieel steunen, de Oekraïne zal op haar beurt “Europese normen en maatstaven” invoeren. Is u ooit gevraagd wat u van deze expansie van de EU vindt? GeenPeil vindt dat uw mening belangrijk is. Het is tijd dat wij als volk een duidelijk democratisch signaal naar Den Haag zenden. Daarom hebben we een raadgevend referendum aangevraagd. Hiervoor zijn 300.000 handtekeningen nodig voor 28 september. Dat is veel, maar met uw steun zeker haalbaar. Of u nu voor het associatieverdrag bent of juist tegen, uw stem dient gehoord te worden. Zet uw handtekening door op “DIRECT TEKENEN” te drukken. Vul uw gegevens in en onderteken het formulier met uw handtekening. Vergeet niet daarna op de link in de verificatiemail te drukken, dit maakt uw digitale handtekening rechtsgeldig. Als u vragen heeft, kunt u op de pagina “hulp bij digitaal tekenen” kijken of uw vraag daar beantwoord wordt. Anders kunt u contact opnemen met [email protected]. We helpen u graag. U kunt de GeenPeil campagne verder helpen door GeenPeil.nl te delen met vrienden, familie en collega’s. Elke handtekening is nodig. Ook vindt u onder de tabbladen “mediaoverzicht” en “promotiemateriaal” in het menu hierboven meer informatie over de campagne en posters om uit te printen. Uw steun wordt zeer gewaardeerd! ![]() Published on Sep 15, 2015 Al wie n�*et bang is voor een beetje meer democratie in het Europa van de elite, kan vervolgens digitaal tekenen voor een referendum via teken.geenpeil.nl. Meer informatie is te vinden op GeenPeil.nl. En als iedereen die al getekend heeft, nog minstens 1 andere kiesgerechtigde weet te overtuigen, dan winnen we een referendum en schrijven we democratische historie. Dus doe mee. Red de democratie. En http://teken.geenpeil.nl ![]() ![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 17 september 2015 om 23:49. |
![]() |
![]() |