![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Ze zijn hier nog maar pas en het is weeral niet goed. Het eten staat hen niet aan. Te weinig variatie.
Ik heb echt wel schoon genoeg van dergelijke ondankbare mensen. We zijn gastvrij, willen hen helpen en dan is het nog niet goed. Het volledige artikel: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150925_01887099 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Probeer dit eens in een kleuterklas. Geeft de kinderen wat ze eisen, en dan zie je wel wat er van komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Hopelijk geven ze niet toe, maar ik vrees dat ze dit wel zullen doen; Eenmaal deze eis ingewilligd, eisen ze weer iets anders.
Waar staat mijn huis?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben ze al gedaan, gisteren, er is 'n compromis gevonden, en er is zelfs al 'n (andere) draad over.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.clint.be/actua/boze-mosli...rderheid-video Ze zijn nu al soms in de meerderheid in klassen, en vermits ze op die dag massaal brossen, ...
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Staat ons hier in België ook te wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 27 september 2015 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komen die echt uit oorlogsgebied?
Ik dacht dat die mensen blij zijn met veiligheid en bruin brood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er veel van onze mensen zich dit nog zullen herinneren uit hun jeugdjaren/misschien nog steeds van toepassing zijnde, dat je als je aan de tafel zat, moest eten wat de pot schafte of je kon in de tuin gaan zitten tot uw kuren over waren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet eten wat de pot schaft, vechten onder elkaar, kinderbruidjes laten afkomen, klagen dat het te koud is, gratis wifi eisen, opvang in privé rusthuizen, studerende asielzoekers in residentiële koten in Leuven, belastingen terug krijgen zonder belastingen te hebben betaald, aan het werk willen zonder de taal te spreken...
Het blijft maar duren en er staat ons nog meer te wachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeilijk doen over het eten, tja, pech, dan mocht ik wachten tot de volgende familiemaaltijd. Na een paar keer leer je dat wel af. Het enige daar voor nodig is is ouders die recht in hun schoenen staan en konsekwent blijven. In dit geval een overheid dus.
![]() |