Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2015, 10:34   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Sloveense politie stopt met geweld 2.000 vluchtelingen op weg naar West-Europa

Bron

Detail tekst:

Citaat:
De Sloveense politie heeft, met geweld, ongeveer 2.000 vluchtelingen gestopt die vanuit Kroatië het land wilden binnenraken. De Sloveense opvangcapaciteiten zijn uitgeput, deelde de politie vanmorgen mee vanuit hoofdstad Ljubljana. De Kroatische openbare tv-zender berichtte dat er zich dramatische scènes afspeelden toen mensen probeerden om de grens tussen Kroatië en Slovenië illegaal over te steken.
Die van ons zijn al lang uitgeput

Volgens sommigen blijkbaar niet want men blijft maar gebouwen volsteken met zogezegde oorlogsvluchtelingen

Leegstaande gebouwen worden ervoor gebruikt, best een 'goede' verdienste als uw gebouw half leegstaat. Steek het vol vluchtelingen. Pijnlijk detail is wel dat uw pand afgebroken is daarna maar niet getreurd want de staat
komt er wel tussen dan om uw boeltje terug een beetje te verfraaien.

De staat, wie zijn dat? U en ik die er totaal geen boodschap aan hebben dat ons land verder en verder blijft overspoelen met een volkje dat we liever kwijt dan rijk zijn.

Ook best 'leuk' om er eens op na te lezen ...

Vluchtelingen

En tot slot ééntje die echt niet goed bezig is ...

Citaat:
Francken wil snel plaatsen vrijmaken in opvangcentra: 560 euro maaltijdcheques voor wie meteen vertrekt
Vertrekt wel niet in de zin van terug huiswaarts keren maar in de zin van: plaats maken voor de volgende invasie.

Bron

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2015 om 10:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 16:03   #2
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Nu ook in Duitsland:

Duitse politie stopt de vluchtelingenstroom aan de grens! Of toch niet?

Oh mein Gott, was alles für ein Wahnsinn!

https://www.youtube.com/watch?v=Pl1zyMgf9f8
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 16:05   #3
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Voor we het beseffen zullen er hondderduizenden bedelaars aan de poorten van Europa staan drummen om binnen te raken.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 16:34   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Voor we het beseffen zullen er hondderduizenden bedelaars aan de poorten van Europa staan drummen om binnen te raken.
Wees gerust, de bevolking beseft het al een tijdje, de politiekers daarentegen...
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 16:50   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wees gerust, de bevolking beseft het al een tijdje, de politiekers daarentegen...
Misschien, hééééél misschien ontwaken ze uit hun winterslaap.

Gwendolyn Rutten: 'Iedereen uit Syrië zomaar geld geven is een fout signaal'

Dan vraag je u af, in een land waar wij vele jaren niets anders hoorden/lazen dat het slecht gaat met het land, dat er geld op de tafel moet komen men tal van nieuwe belastingen door de mensen hun 'strot' duwt en nu??? vliegen de miljarden buiten ... Vraag je u af, waar komt dat allemaal zo ineens vandaan?

Artikel van een tijdje geleden ... die begint me dunkt al een héél andere koers te varen of zie ik dat weer verkeerd?

Theo Francken vraagt noodhulp van Europa voor opvang vluchtelingen: 'Ik doe hier niet meer aan mee'

Debat: de uitspraken die je moet horen

Op huidig ogenblik denk ik dat er véél mensen zijn die zich afvragen wanneer die INVASIE gaat stoppen?

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2015 om 16:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be