![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Volgens sommigen blijkbaar niet want men blijft maar gebouwen volsteken met zogezegde oorlogsvluchtelingen Leegstaande gebouwen worden ervoor gebruikt, best een 'goede' verdienste als uw gebouw half leegstaat. Steek het vol vluchtelingen. Pijnlijk detail is wel dat uw pand afgebroken is daarna maar niet getreurd want de staat komt er wel tussen dan om uw boeltje terug een beetje te verfraaien. De staat, wie zijn dat? U en ik die er totaal geen boodschap aan hebben dat ons land verder en verder blijft overspoelen met een volkje dat we liever kwijt dan rijk zijn. ![]() Ook best 'leuk' om er eens op na te lezen ... Vluchtelingen En tot slot ééntje die echt niet goed bezig is ... Citaat:
Bron
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2015 om 10:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ook in Duitsland:
Duitse politie stopt de vluchtelingenstroom aan de grens! Of toch niet? Oh mein Gott, was alles für ein Wahnsinn! https://www.youtube.com/watch?v=Pl1zyMgf9f8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor we het beseffen zullen er hondderduizenden bedelaars aan de poorten van Europa staan drummen om binnen te raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gwendolyn Rutten: 'Iedereen uit Syrië zomaar geld geven is een fout signaal' Dan vraag je u af, in een land waar wij vele jaren niets anders hoorden/lazen dat het slecht gaat met het land, dat er geld op de tafel moet komen men tal van nieuwe belastingen door de mensen hun 'strot' duwt en nu??? vliegen de miljarden buiten ... Vraag je u af, waar komt dat allemaal zo ineens vandaan? Artikel van een tijdje geleden ... die begint me dunkt al een héél andere koers te varen of zie ik dat weer verkeerd? Theo Francken vraagt noodhulp van Europa voor opvang vluchtelingen: 'Ik doe hier niet meer aan mee' Debat: de uitspraken die je moet horen Op huidig ogenblik denk ik dat er véél mensen zijn die zich afvragen wanneer die INVASIE gaat stoppen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2015 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |