![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bulgarije verwacht aanzienlijk minder asielzoekers na kordaat optreden van Bulgaarse grenswacht.
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...swachter.dhtml ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Bulgaarse premier Bojko Borisov werd tijdens de EU-top over de vluchtelingencrisis op de hoogte gebracht van de gebeurtenis en heeft voortijdig de onderhandelingstafel in Brussel verlaten.Next please... Enkel de kracht van een camoupak, helm en kogel resten wanneer woorden en logica falen. Een moedige grenswachter. ![]() Dat gezegd zijnde... Merkel heeft heel wat bloed aan haar handen. Ze moet veroordeeld worden voor die wereldwijde staatsbedreigende oproep welke alles in rep en roer zette tot op de dag van vandaag. Laatst gewijzigd door zonbron : 16 oktober 2015 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ware schuldigen zijn al degenen die al meerdere jaren het conflict in Syrië en Irak laten aanslepen. Had men gericht en hard gereageerd, dan was IS er niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 Zo'n kogel is genoeg om WO III in/naar Europa) open te gooien ,
maar ja , als ze grenswachters (doelbewust) aanvallen .... Ze hadden dit alles inderdaad kunnen voorkomen , maar .... politiekers zijn egoïstische zelfzakvullende bullebakken !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 oktober 2015 om 00:42. Reden: i |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Of het nu die 1 kogel zal zijn of nog meer vluchtelingen chaos draai of keer het ....de stront is aan de knikker hoe dan ook... allemaal de schuld van die verdomde domme overbevolking , ne mens krijgt wat ie verdiend zeg ik altijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |