![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen die vluchtelingen willen helpen kunnen sinds kort hun huis definitief afstaan voor permanente bewoning door asielzoekers.
Huissleutels kunnen binnengebracht worden op uw gemeentehuis of de lokale organisatie voor vluchtelingenwerk in ruil voor vier grote, stevige kartonnen dozen. Naar verluidt overtreft de respons op dit initiatief opnieuw alle verwachtingen. Momenteel moeten er zelfs wachtlijsten worden aangelegd voor mensen die hun huis willen afstaan, zo massaal wordt er gereageerd. ![]() Familie Verdonck: 'Blij dat we kunnen helpen.' ![]() Jolien: 'Net als in mijn oude kamer thuis.' ![]() Faris, Youssouf en Amjad veblijven nu nog in een asielcentrum, maar verhuizen volgende week naar de voormalige woning van de familie Verdonck: 'Hopen maar dat er een snelle wifi verbinding zal zijn.' Laatst gewijzigd door Thuleander : 25 september 2015 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() super
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik neem dit serieus. Echt, dit staat nog te gebeuren.
Die laatste foto. Ik heb zin om koppen af te snijden.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rustig maar, vroeg of laat snijden ze mekaars kop(pen) af, geheid!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() In Duitsland zet men huurders uit hun huurwoning tvv de vluchtelingen...
http://www.derwesten.de/politik/buer...d11123044.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() In Belgie moest een Belgische alleenstaande moeder ook haar woning verlaten ten gunste van asielzoekers.
Afgezien het feit dat die vrouw misschien beter kan werken is het duidelijk dat het eigen volk steeds meer ondermijnd wordt, een nieuwe trend is gezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het eerst heb ik eigenlijk de indruk dat een duidelijke meerderheid het beu is , zelfs mensen die altijd pro zijn geweest hebben harde opmerkingen.
Wat mij ook opvalt is dat men de bla bla (hoe geniaal ook) van De Wevr en Co wat moe is en dat men vindt dat er na de bla bla wat boem boem moet gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat viel mij ook op ... Citaat:
Want daar blijken die allemaal een vrij goede kennis van zaken over te hebben hoe je andere mensen hun zuurverdiende centjes gaat 'ontfrutselen'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2015 om 09:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Laat diegene die hun ego voorbij trippen maar even doen.
Die komen op "een lijst" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer stel nu: het VB haalt pakweg een dikke 20% bij de volgende verkiezingen (in de veronderstelling dat dit dan al niet vergeten is), wat dan? Dan wordt het VB weer uitgesloten door de traditio's samen met de gedecimeerde NVA... Wat dan Pericles? Zal het dan plots goed zijn, ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan stemmen op de N-VA? Met veel bla bla en weinig boem boem, is dat dan het alternatief ? Met het VB gebeurt er niets , met de N-VA ook niet. Ik denk dat ze dan ten lange leste het VB hun stem wel gunnen , al was het maar om foert te zeggen. De N-VA moet echt wel iets proberen door te drukken want anders zijn ze veel kiezers kwijt die gewoon foert gaan zeggen en daarom op het VB gaan stemmen. Als de N-Va werkelijk iets kan realiseren , dan beloof ik u dat ik de volgende keer N-Va stem, maar er moet iets gebeuren en anders , dan stem ik gewoon verder VB. Laatst gewijzigd door Pericles : 27 september 2015 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon omdat steeds meer mensen het beu zijn hun stem zomaar gratuit te blijven geven. Boter bij de vis zal het moeten zijn. Je weet best dat het VB met een vingerknip terug op 20 procent staat als de N-VA niets realiseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs buiten de landgrenzen stuit de NVA op "anderen" die NIET mee willen, denk maar aan Europa en de VN. Een nieuw bezoekje aan David Cameron dringt zich op ! Mogelijk kan Dewever dan een unie maken samen met GB, en los van alle "anderen" die niet mee willen met de wereld van de filosoof van Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |