![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Zeg mensen,
Hoe komt het dat de laatste paar maanden (jaren) het zo extreem duidelijk wordt dat de Belgen onderverdeelt zijn in rechtsen en linksen ? Zelfs in de muziekwereld zijn er reeds teveel problemen dor dit fenomeen ... De beste vrienden gaan uiteen door ditr belchelijke feit Ik denk dat we beter ieders onze eigen mening voor ons kunnen houden en niet iedereen zomaar zonder reden elkaars kop inslaan ... Heb respct voor elkaar ! Ik ben nu mss niet per se het type van mens dat dit moet verkondigen maar langs de andere kant denkik dat er nog mensen zullen zijn die zich bij mijn mening aan zullen sluiten ! Groetjes, de fiere vlaming |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Wanneer een bepaald gedachtengoed onze samenleving in het verderf stort moeten we daar tegen optreden, desnoods met harde middelen.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals censuur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Manipulatie dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Remedie is dus: rechtse manilupatie. Mensen opzettelijk dom houden, zoals de nazis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zie het journaal al 3 negers en een tjoek-tjoek hebben een blanke overvallen.Rooie martine pist in haar broek van coleire. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() In de muziekwereld ;
Ikzelf ben 'n metalhead (dus niet bepaald het stereotype geval in deze maatschappij) En ddor een bepaalde rechtse beweging zijn ert velen van ons nu "plots" extreem rechts ... Dit is in Antwerpen het geval en sinds dit feit wordt er in antwerpen meer en meer nazi-metal(rock) gemaakt dan ooit tevoren .. Kunnen we dit beter niet gescheiden houden ? Aangezien er nu gasten die vroeger bevriend waren elkaar nu door dit feit elkaar rauw lusten, rondlopen ? Ik snap de link niet echt maar jah .. Zal wel aan mij liggen zekers ... :s
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk geef ik je volledig gelijk en vind ik dit ook allemaal belachelijk. Die fanatiekelingen moeten toch dringend eens leren relativeren, want het enige waar hun extremisme toe leidt is meer frustratie, meer haat en uiteindelijk vernieling. Het is erg spijtig hoe extreem-rechts op die manier heavy-metal omzeep helpt... Een beetje zoals het Vlaams Blok het Vlaamse gedachtengoed en de Vlaamse beweging heeft verziekt of zoals fanatieke islamisme dat bij de islam doet. Men zou beter eens de ogen openen en zien dat het grootste gevaar in onze hedendaagse wereld niet 1 bepaalde politiek tegengestelde is of een bepaalde religie, maar het fanaticisme in het algemeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zou mezelf ernstige vragen beginnen stellen als vriendschappen en relaties voor of door zoiets belachelijks als politiek verbroken worden. Als ik alleen volk kende wat just hetzelfde deed en dacht als ik, man wat ne saaie boel zou dat niet zijn? Dan kunt ge evengoed tegen de spiegel spreken...
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Zet anders wat Bob Dylan' op en kalmeert wat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Zeg Musketo
heb spek gebakken in bloot bovenlijf derstrax en had ni veel effekt ze... + da van die niet zo'n goede vrienden hangt er vanaf in hoeverre + hoe extreem die mensen rechts of links zijn he! Zie jij al rechtse skinheads samen met een stel negers op de lappe gaan ? IK NIET ! groetjes
![]() |
#19 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() In de tweede oorlog was dat ook zo. Ik weet dat dat zowel in mijn familie langs moeders kant als langs vaders kant hetzelfde was.
In beide families had je zowel felle witten (die in het verzet zaten) als zwarten die met de bezetter collaboreerden. Na de oorlog spraken die nog vele jaren niet meer met elkaar. Nu zitten we weer in een oorlogsituatie en wordt je gedwongen om kant te kiezen. Voor het eigen volk of voor de bezetter. Links wil dat de islam wint en heult met de moslims, rechts gaat in het verzet tegen de moslims en hun collaborateurs die ons land op een sluipende maar ook agressieve manier inpalmen en ons van onze zwaar bevochten vrijheden beroven. |
![]() |
![]() |