![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gisteren gaan kijken naar deze film.
Veel mensen zagen ne Bart De Wever zoals ze hem nog nooit zagen, soms arrogant overkomend, maar ze zagen vooral ook een mens. Degene die goed opgelet heeft, zag ook een man die razendsnel politieke analyses kan maken, op 9 juni zei ie dingen die nadien gewoon uitkwamen, dit deed ie vooraleer alle stemmen geteld waren. Wat denken jullie er van (degenen die de film zagen)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, dank u. Dit rondje sla ik over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch helemaal geen bioscoopfilm? Ook al ben ik zeer tevreden over BDW, hoef ik zijn gezichtsuitdrukkingen niet in ultra ultra HD te zien op groot scherm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een interessant document als men een kijkje wil nemen achter de schermen.
Alhoewel BDW helemaal niet sympathiek over komt, moet men respect hebben voor zijn gedrevenheid die ten koste van zijn persoonlijk leven gaat.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze vinden het ook belangrijk om dat aan iedereen te vertellen. Bewustzijnsvernauwing koppelen aan gelukzalige idolatrie, serviele volgzaamheid als een kwaliteit zien & er trots op zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klink als definitie voor de Spartaan van tram 5.
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Onzijdig : 6 december 2024 om 03:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral dat laatste is interessant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aah ik heb een deel gezien met de Jambers. Maar ja dat manneke is op sensatie belust. Hij bleef redelijk objectief voor Jambers.
De Wever zelf, waarom zegt zijn vrouw nooit iets? Iets over de kinderen en vuilnisbakken. Pfft. Ja, als het zo 1 is. Zeg, geef ze een kans. Ik had het bestudeerd, hij is er ook zo 1. Hij heeft kruisdominantie. Ben er ook zo ene. Het is een grote meneer en hij straalt charisma uit. Die opmerking over die Walen is mij bijgebleven. Wanneer gaat DiRupo is een poging doen om Nederlands te leren? Zeer snedig. Maar voor de rest. Ja, als iedereen tegen zijn kar rijdt. Wat moeten we met dit ziekenkindje genaamd België. Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 24 december 2024 om 01:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Er kwam toen zo'n zeer zure drek walm uit die pamper. Hmm, bespaar me de details.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() blij dat er geen vlaamse meerderheid nva-vb is
onafhankelijkheid komt er niet we zullen sterven in belgie
![]() |
#16 |
|
![]() Zeg, ze is toch zwanger geraakt want anders was het hier een hele triestige boel. Geen vette. Naar mij moet je niet kijken. Ze worden niet warm of koud. Lauw. Het is dat gij zo'n playboy waart.
Och, zeg het is weer zo 1. Zo moet je niet beginnen hé manneke. Alleen maar over de kinderen en vuilnisbakken. Jij moet geven. Aaah, zit het zo; moe. Ik ben een man ten slotte, jij moet storten. Letterlijk en figuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Deze film was hoognodig om zijn imago wat op te poetsen en vlamingen te paaien door menselijk over te komen na al zijn pesterijen, verplichte en selectieve wurgregeltjes en (vlaams) afbraakbeleid. Bdw hoopt door medelijden op te wekken voor persoonlijke opofferingen om sympathie te kunnen krijgen wat ie als politiek beest de vlamingen aandoet: rechts lullen en links handelen ten nadele van de vlamingen, verraad van eigen volk. De film van beschimmelde sensatie jambers-wat-drijft-hen, slaat niet aan...na amper een paar weken moeten ze het "politieke beest bdw" al uitzenden in stukskes als serie omdat geen kat naar een machtsgeile narcist met een napoleonsyndroom wil gaan kijken.... ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Die man zijn haat tegenover de andere Vlaams nationalistische partij is ingegeven door ergens een ruzie in zijn jeugd of zoiets. Het is alleszins niet iets rationeels. Dat zie je zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |