![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik las laatst een artikel waarin het woord : roverheid werd gebruikt. Dit is volgens mij het eerst hier op het forum opgedoken en nog wel bij monde van Maddox. Ik was er bijna zeker van dat de auteur een lid van het forum was.
Zijn er nog zo van die woorden die hier uitgevonden werden ? Ik heb er al eentje : ambetantenaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() InteeltWest-Vlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() franscouillons
fluppezot
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 7 september 2013 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(http://www.telegraaf.nl/overgeld/exp...verheid__.html) (http://www.nnseek.com/e/nl.taal/syno...10820953m.html)
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 7 september 2013 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dubbeldraad van
http://forum.politics.be/showthread.php?t=185141 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() construct;
kerktorenmentaliteit (mogelijk van hier; alomtegenwoordig vandaag) Kerktorenmentaliteit is trouwens een woord dat ik zelf ben beginnen te gebruiken zonder dat ik meen het ergens gehoord gehad te hebben. Toch denk ik niet dat ik die persoon ben die het neologisme heeft uitgevonden. Laatst gewijzigd door Weyland : 7 september 2013 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangmatter ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Demperisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() babbelement (parlement)
en ik meen hier mezelf te mogen aanwijzen als uitvinder,mijn 15 minuten faam en glorie gaan nu in. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roverheid wordt standaard gebruikt in Nederland meen ik. Maar misschien heeft Maddox het daar ook wel ingevoerd....
------------------ Wel een hele goeie!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd het woord "Niefanhier" of "Nievanhier" ook op politics uitgevonden?
Ondertussen is dat al zo'n beetje overal als NNW (normaal nieuw woord) ingeburgerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ambetantenaar
Dat bestaat inderdaad al jaaaaaaaren ... Toch leuk dat etan er even bijzetten ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn nickname speciaal verzonnen voor dit forum. Achteraf kreeg ik hier op het forum te horen dat mijn nick ook de Italiaanse vertaling van "boek" is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |