![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Partijlid
|
![]() Ik kwam uit op een artikel op www.tmz.com
Citaat:
Ik heb al eens een pagina gekopieerd met 129 frames in. Ik vraag mij dan af hoe zot het gaat worden. Het is heel rap aan het verergeren.
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() grappig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan nu eenmaal computeranalfabeten die zich goed voelen in hun slachtofferrol.
De eno2's. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() O jee, ik ben weer de enige die vindt dat het er over is.
Goed, dan zal ik de vraag zo stellen: als jullie een artikel van 200 woorden willen lezen, hoeveel MB aan prentjes, stijl en JavaScript willen jullie er dan bij nemen? Zou je dat redelijk vinden als het 1 GB was? Hoe lang denk je dat het nog gaat duren voordat de gemiddelde pagina zo ingewikkeld is? Hoe lang denk je dat het nog gaat duren voordat internet volledig onbruikbaar is geworden door zijn ingewikkeldheid?
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Geef anders het goede voorbeeld en sloop die hond uit uw avatar
Elke keer ik hem zie denk ik aan die 8 kilobyte extra |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() In de moderne tijden kunnen wij nog altijd geen aangetekende brief via internet sturen.
Moeten wij voor veelal zaken nog steeds tot Brussel. Examencomissie bv Om een ambtenaar te zien moet ik zelfs een afspraak via internet maken. Maar een mail sturen naar het districtshuis is geen garantie op antwoord Ge ziet aan hoe Tech toegepast wordt wat voor achtergesteld land vol dwazen wij zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het internet positief. Gedaan met postzegels plakken. Veel hangt af van hoe je je probleem of vraag formuleert. |
|
![]() |
![]() |