![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u bereid om na te denken ten gunste van de sfeer op dit forum | |||
Hu? |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Ik amuseer mij voldoende dankzij mijn andere gebruikersnamen die ik hier heb |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Ik zal nog wel een homo-topic gaan openen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
Ja, indien ik niet zelfstandig hoef te denken |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Forumverkiezingen, -oscars, -quiz, ... het ene initiatief was al een groter succes dan het andere, maar ze deden en/of doen het forum wel leven.
Het forum lijkt echter weer een beetje te 'verzuren' de laatste weken en ik doe bij deze dan ook een oproep aan de vrolijke K&K bezoekers - ik besef dat dit een pleonasme is - om hier ideeën te spuien ter verbetering van het forum.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() 3x terughalen!
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Optie 3 natuurlijk.
![]() ![]() Even ernstig: ik denk dat verzuurde lui weer wintervel krijgen en daardoor wat actiever worden met het kouder wordende weer (ze mogen niet meer zoveel buiten spelen).
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Misschien moeten we ancapa, Peace en Bloxbuster eens inruilen voor onze boskabouter, numarx en mieke79?
Niet dat ik iets tegen crackpots heb - ik was zelfs een groot fan van Godfried en Vl72 - maar er zit gewoon te weinig variatie in de huidige generatie forumidioten: steeds herhalen ze dezelfde tenenkrommend idiote opmerkingen en woordspelingen totdat een vluchtige blik op hun avatar volstaat om te weten welke grap of opmerking er nu weer neergetypt is. Goed, ik ga eens kijken of er nog ergens een thread is met het potentiëel om uit te groeien tot een homotopic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mss moeten de mensen van politics maar wat cursussen inrichten waarin forummers geleerd wordt hoe ze moeten discussiëren. en uiteraard met verplicht examen, en wie buist wordt gemazouteerd!
en willen de mensen die op optie 2 stemmen ook stemmen met hun dubbelnick, dan kunnen we raden wie bij wie hoort, das altijd leuk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
of vermeld ergens moslims (je weet wel, die homo's van daken gooien) daarmee heb je al 95% van de topics die tot een homo-topic kunnen uitgroeien.
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hu?
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach ja, er zijn nog wel enkele interessante discussies lopende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jeetje, ik ben interessant! ![]()
![]() |