![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fraude met vis in restaurants dus.
Precies of we dat al niet langer wisten. Ik hou persoonlijk al jaren statistieken bij over dit probleem. In welk restaurant werd jij onlangs opgelicht met een verkeerde vis? Ik proefde direct dat er iets niet klopte bij deze paling in't groen van Peter G. ![]() Dominic P. probeerde me deze taaie dingen dan weer te verkopen als gegrilde sardines. ![]() En omdat ik weet dat kabeljauw een witte vissoort is trapte ik niet in het bedrog dat J. Segers me voorschotelde. ![]() Wat jullie?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De groene eco-kaviaar van Peter Goossens! Met alle Chinezen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://onelifeliveit.skynetblogs.be/tag/la+strada Perfecte verhouding prijs/kwaliteit. De site beloofde 'Italiaans culinair temperament met een Belgisch tintje!' en dat was niet gelogen. Hier komen we zonder twijfel nog terug. La Strada Rijksweg 634 3630 Maasmechelen http://www.zelfmaakrecepten.nl/haring-salade/
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 3 november 2015 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Authentieke sushi stond op het menu, maar ik heb precies toch een beetje twijfels.
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch proficiat omdat je zo je best hebt gedaan!
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik heb altijd mijn twijfels gehad over deze haai.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Echte haaivinnensoep? Een mengsel van kikkerdril, zebrasnot en reepjes besnijdenis ja!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In broodjeszaken verkopen ze al een eeuwigheid Surimi als Krab.