![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Die gaat ook niet veel stemmen meer krijgen volgende keer denk ik maar ja die verdienen daar aan waarschijnlijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 november 2015 om 17:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Superdiversiteit geeft ons land karakter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() De meeste vluchtelingen zijn net als Mexicanen die proberen de grens met de USA over te steken: gelukzoekers met criminelen in hun midden. En diegenen die denken dat USA een voorbeeld is van geslaagde integratie is er nog nooit geweest; getto's in elke staat en stad. Dit staat Europa ook te wachten.
Laatst gewijzigd door Knights Templar : 1 november 2015 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat was volgens mij terecht want die had schrik om naar eigen land terug te keren. Iets uitgestoken daar wat geen daglicht mocht zien misschien? ![]() 'Vrijwillige terugkeer' Geloofwaardig? Niet echt. Of hoeveel hebben ze gekregen om terug te keren is dan weer de vraag? En als dat op is staan ze hier terug want wie kan die uit elkaar houden? Hoog tijd dat men de grenzen gaat sluiten want nu bekijkt iedereen dat nog op TV onder het nuttigen van een drankje, zakje chips op gezette tijden Oh kijk hoeveel daar staan! gillende maar wat als ze in uw achtertuintje staan? Hopelijk kiezen ze de achtertuintjes van onze Politici dan zal het snel veranderen denk ik. Maar zoals ik al eerder wist te schrijven is mijn denken niet je dat meer de laatste tijden. ![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 november 2015 om 08:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu 1100 nieuwe aanvragen op 2 dagen !!!! En de politici : ze slapen verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 590 terug gestuurd, er komen er per dag meer binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Vergeet gezinsherenigingen niet, en dan nog de voortplanting.... allemaal voor de ziekakas
Laatst gewijzigd door Odol : 5 november 2015 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |