![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() 'Rare' denkpiste door Universalia: Soms zie en lees je wel eens teksten van mensen die het over de 'gematigde moslims' hebben. Ik heb er geen idee van of die echt bestaan? Mochten die mensen bestaan en er een 'ordelijk/normaal' leven op nahouden in onze contreien dan zijn die ziekelijke aanslagen ook best een slag in het gezicht van zij die er niet willen aan meedoen, daar men ze nu allemaal over dezelfde kam gaat scheren en men ze ook liever zal zien vetrekken of zelfs gelijk de deur gaat wijzen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 november 2015 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk alleen dat het er oorverdovend stil zal zijn. <insert krekel geluiden> Dit was in '83, (550.000 betogers) dus zo druk moet het toch wel kunnen worden. http://www.anp-archief.nl/page/45077/nl Maar het zal wel leeg blijven.
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Vernietigen die verdomde klootzakken ISIS, ISIL, Al-Qaeda ... etc, uit de bodem van de aarde voor eens en voor altijd !!!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |