![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() dat ik wel regelmatig binnenspring om wat te lezen maar de fut ontbreekt me om echt te posten.
Ik heb vandaag mijn trouwe kameraad moeten laten euthanaseren, Sacha, de liefste labrador die je je kan voorstellen heeft na bijna 17 jaar te kennen gegeven dat het welletjes is geweest. Ze is de laatste weken serieus achteruit gegaan en ik heb zoveel mogelijk tijd nog met haar gespendeerd, vandaar ook mijn sporadisch posten. Ik wou het maar even laten weten, zij was ontzettend belangrijk voor me... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Spijt me dat te horen, ik heb ook twee honden... Tsja, dat heb je er mee hé... die huisdieren leven zo verdomde kort
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Innige deelneming.
![]() Ge kunt misschien een nieuw hondje adopteren?
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik had gedacht dat die raar zou doen, of gaan zoeken maar dat is niet zo, 't is net of die dat niet eens merkt. Mijn kat daarentegen, is al de hele dag aan 't miauwen en loopt precies te zoeken want die loopt heel het huis rond en zit geregeld te zeuren in de mand van Sacha. Totaal onverwacht en vrij bizar, ik had dat van hem (die is nog jong, 1,5 jaar) helemaal niet verwacht. 't Doet echt wel raar, ik had me hierop voorbereid, dacht ik, maar 't is echt een leegte ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oriana=Brusselmans?
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() 't Spijt me voor u, als een dier dat ge 17 jaar hebt u verlaat, laat dat een leegte achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In 't voorjaar ga ik waarschijnlijk zo'n Spaanse windhond adopteren, ik ben echt gewonnen voor dat karakter, Sara heeft het windhond karakter en zij heeft een crossmaatje nodig. Als je (hopelijk terug snel voor mij) full-time werkt dan zijn ze beter met 2 overdag dan alleen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Neen hoor, waarom? Heeft die ook een hond verloren? Heb het allemaal niet goed gevolgd de laatste dagen dus 'forgive me' als ik een domme vraag stel.
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Redt anders een hond uit het asiel, die beesten hebben misschien minder "prestige" maar zijn niet minder aanhankelijk of lief. Onze twee honden zijn "kastaars", en ik zou ze voor geen enkele rashond willen ruilen...
En wat is dat van die operatie? 't zit u écht niet mee hé? Wat hebt ge voor?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Alleszins veel sterkte
driewerf
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Vorig jaar een rugoperatie gehad en die heeft niet echt geholpen en nu gaan ze 19 november 2 discusprotheses steken. Dat zou alle pijn moeten wegnemen en mij terug 'mobiel' moeten maken... Volgende zomer zou ik misschien zelfs kunnen tennissen, gewoon wandelen en terug werken zou al ruimschoots voldoende zijn. Want die chirurg die zei dat wel maar ik heb nooit echt getennist dus dat neem ik met een korrel zout. Alsof ik na zo'n operatie die techniek opeens wél zou beheersen ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- "Nen tampax!" - "Nen tampax? Hoe? Waarom?" - "Awel, daar kunde toch alles mee doen, lopen, zwemmen, tennissen, paardrijden..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() En wat dat adopteren betreft, Sacha kwam ook uit 't asiel en ik kon me geen betere hond wensen, echt perfect. Heb voor zover ik mij kan herinneren er nooit boos op moeten zijn die was van de eerste seconde de ideale hond. Heeft nooit iets mispeuterd, was kindvriendelijk, sociaal zonder opdringerig te zijn... schitterend.
Sinds Sara droom ik echter van een windhond, maar wie weet.... zeg nooit, nooit ![]()
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Bedankt iedereen voor de reacties, dat is echt hartverwarmend
![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn deelneming. Het moeten laten inslapen van trouwe viervoeters is altijd iets pijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() auch, dat is ni leuk hé. wij hebben een paar jaar terug onze kat na 18 jaar moeten afgeven, en dat zeer vreemd. na 2 jaar keek ik soms nog raar op als ik hem niet meer in de zetel zag liggen.
![]() onze hond gaat de laatste weken ook fel achteruit. we hebben hem nu 15 jaar. stilaan probeer je je voor te bereiden op het ergste, maar eigenlijk kan je dat niet. ik zal mijn klein leeuwke missen, tis een uniek beestje. ook eentje dat we van het asiel hebben gered. zoek maar wat troost bij je andere beestjes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) ter nagedachtenis van Sacha .......................8)
![]()