Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 16 februari 2016, 22:34   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Meisje (18) herkent aanrander oudejaarsnacht op tv

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Niet alleen in Keulen vonden er massa-aanrandingen plaats op oudejaarsnacht. Ook in Düsseldorf werden vrouwen lastiggevallen. Zo ook een 18-jarig meisje dat tot haar ontzetting de dader zag opduiken in een televisie-uitzending. Ze diende alsnog klacht in en de aanrander werd opgepakt.
Eén van de forumleden attendeerde de mensen er op, dat figuren met dat soort van haarsnit niet te vertrouwen zijn. (Ik dacht dat ook al eens aangehaald te hebben)

Misschien moet ze maar overgaan tot ...

"Vrouw loopt man die haar verkrachtte tegen het lijf en slaat hem verrot"

Ik twijfel wel enorm aan de echtheid van het filmpje, lijkt in scene gezet daar ik denk dat als je zo een pak slaag hebt mogen incasseren je niet zo galant rechtstaat als je de 'aangevallen' man ziet doen na de feiten.
Oud 16 februari 2016, 23:09   #2
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

1: Hoe weten wij of dit echt een verkrachter was? het zijn American-Negroes, die zijn van zichzelf gewelddadig.

2: De vrouw trapt hem meerdere malen in het gezicht, en hij staat op alsof er niets aan de hand is (ja een beetje waggelen, maar dat is het dan ook).

Hier moet men enthousiast van raken?
Nietzsche is offline  
Oud 16 februari 2016, 23:14   #3
Tavek
Banneling

Standaard

Ik weet ook niet wat ik er van moet maken. Als je iemand vol in het gezicht trapt, dan blijft die in de meeste gevallen liggen.
Tavek is offline  
Oud 17 februari 2016, 03:12   #4
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

1 deftige elleboogstoot tegen het hoofd en voor lange tijd uitgeteld. Een stamp frontaal op het hoofd = dodelijk. In ieder geval staat een gemiddeld persoon ook niet meer recht.

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 17 februari 2016 om 03:12.
PORSCHE is offline  
Oud 18 februari 2016, 09:24   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
1 deftige elleboogstoot tegen het hoofd en voor lange tijd uitgeteld. Een stamp frontaal op het hoofd = dodelijk. In ieder geval staat een gemiddeld persoon ook niet meer recht.
Dat dacht ik er ook van.

Nu is het wel algemeen en tot ver over de landsgrenzen heen geweten dat 95% van wat er op die youtube staat aan filmpjes in scene gezet/gemanipuleerd zijn.

Dat zou men ook al wel eens mogen gaan 'opkuisen' want er zijn altijd mensen die dat toch geloven en misschien zelfs dingen gaan nadoen/naspelen die men ziet in de filmpjes.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 februari 2016 om 09:24.
Universalia is offline  
Oud 18 februari 2016, 10:03   #6
averechts
Partijlid

averechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Eén van de forumleden attendeerde de mensen er op, dat figuren met dat soort van haarsnit niet te vertrouwen zijn. (Ik dacht dat ook al eens aangehaald te hebben)
Ooitveens ssmem in
Misschien moet ze maar overgaan tot ...

"Vrouw loopt man die haar verkrachtte tegen het lijf en slaat hem verrot"

Ik twijfel wel enorm aan de echtheid van het filmpje, lijkt in scene gezet daar ik denk dat als je zo een pak slaag hebt mogen incasseren je niet zo galant rechtstaat als je de 'aangevallen' man ziet doen na de feiten.
Mijn zwangere verloofde die in 2000 is gestorven in een ongeluk was een meester in gevechtssporten ( Hapkido , Taekwando en Kung - Fu ) . We stonden ooit eens in Brussel te wachten op de laatst trein naar Hasselt .ik had net een operatie aan mijn knie gehad en steunde op krukken . Komt uit het niets een paar "jonge allochtonen " af die mijn krukken wilden wegschoppen ( ze deden het ook effectief ). Mijn verloofde reageerde pas nadat ik op grond lag en ze me met 8 man begonnen te schoppen . Resultaat : die knaapjes ( 3 ervan volgden volgens mijn lief MMA tecnhnieken ) . Was ik alleen met mijn krukken geweest.........
Oud 18 februari 2016, 11:16   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door averechts Bekijk bericht
Mijn zwangere verloofde die in 2000 is gestorven in een ongeluk was een meester in gevechtssporten ( Hapkido , Taekwando en Kung - Fu ) . We stonden ooit eens in Brussel te wachten op de laatst trein naar Hasselt .ik had net een operatie aan mijn knie gehad en steunde op krukken . Komt uit het niets een paar "jonge allochtonen " af die mijn krukken wilden wegschoppen ( ze deden het ook effectief ). Mijn verloofde reageerde pas nadat ik op grond lag en ze me met 8 man begonnen te schoppen . Resultaat : die knaapjes ( 3 ervan volgden volgens mijn lief MMA tecnhnieken ) . Was ik alleen met mijn krukken geweest.........

Dat kan ik best geloven dat die MMA technieken gebruikten want welk volkje kan je tegenwoordig nog alleen maar vinden in powertraining zalen/fitnesszalen/Martial arts zalen?
Oud 18 februari 2016, 11:38   #8
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Reeds 22 aanklachten wegens diefstallen en slagen & verwondingen.
Ja, daar moeten we ons dan over ontfermen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be