![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Misschien moet ze maar overgaan tot ... "Vrouw loopt man die haar verkrachtte tegen het lijf en slaat hem verrot" Ik twijfel wel enorm aan de echtheid van het filmpje, lijkt in scene gezet daar ik denk dat als je zo een pak slaag hebt mogen incasseren je niet zo galant rechtstaat als je de 'aangevallen' man ziet doen na de feiten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1: Hoe weten wij of dit echt een verkrachter was? het zijn American-Negroes, die zijn van zichzelf gewelddadig.
2: De vrouw trapt hem meerdere malen in het gezicht, en hij staat op alsof er niets aan de hand is (ja een beetje waggelen, maar dat is het dan ook). Hier moet men enthousiast van raken? |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik weet ook niet wat ik er van moet maken. Als je iemand vol in het gezicht trapt, dan blijft die in de meeste gevallen liggen.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() 1 deftige elleboogstoot tegen het hoofd en voor lange tijd uitgeteld. Een stamp frontaal op het hoofd = dodelijk. In ieder geval staat een gemiddeld persoon ook niet meer recht.
Laatst gewijzigd door PORSCHE : 17 februari 2016 om 03:12. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het wel algemeen en tot ver over de landsgrenzen heen geweten dat 95% van wat er op die youtube staat aan filmpjes in scene gezet/gemanipuleerd zijn. Dat zou men ook al wel eens mogen gaan 'opkuisen' want er zijn altijd mensen die dat toch geloven en misschien zelfs dingen gaan nadoen/naspelen die men ziet in de filmpjes. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 februari 2016 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ik best geloven dat die MMA technieken gebruikten want welk volkje kan je tegenwoordig nog alleen maar vinden in powertraining zalen/fitnesszalen/Martial arts zalen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reeds 22 aanklachten wegens diefstallen en slagen & verwondingen. Ja, daar moeten we ons dan over ontfermen ![]() ![]()