![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De lezers van het Haarlems Dagblad stemmen massaal tegeneen hangplek voor Marokkaanse jongeren. Nadat Marokkaans tuig het buurtcentrum Prisma in Schalkwijk kort en klein sloeg heeft men er weinig zin meer in om ze tegemoet te komen.
Negentig procent van de respondenten meent dat Marokkaanse jongeren geen eigen plek moeten krijgen. Een reactie: ,,Waarom een eigen plek? Zijn ze anders dan anderen dan? Ze willen toch zo graag integreren? Dan moet je ze juist niet apart gaan behandelen.'’ Helaas zal die plek er wel komen, de PVDA is daar al driftig voor aan het lobbyen. De directeur van het buurtcentrum wil de communicatie met de Marokkaanse reljeugd ook niet ‘verstoren’.
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind dat deze jongeren recht hebben op een eigen plaats...in marokko!
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |