![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Dat die nog in de spiegel durft kijken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U dient mij te verontschuldigen dat ik dat als een enorm zwakke reactie catalogeer.
Ik ben totaal geen fan vaan oorlogen en die hoeven er voor mij ook niet te komen, wat dan weer niet belet, dat de situatie op huidig ogenblik de spuitgaten uitloopt en er toch één en ander op zijn punt dient gesteld te worden. Misschien zie ik dat wel weer verkeerd. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, bij het wij en zij gebeuren, iets perfect menselijks.
Citaat:
Maar we wonen in de Dar-El-Harb nietwaar.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkel is al veel langer volledig doorgedraaid... De vraag is hoe lang dit nog zal duren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, wij wensen veilig te zijn voor terrorisme.
Wij wensen beschermd te worden door de staat, daarvoor worden ze betaald met belastinggeld. Wij wensen dat de oorlog ginderver NIET ingevoerd wordt naar bij ons omdat wij daar geen uitstaan mee hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat echter word vergeten is dat de vrijheid van de ene stopt waar die van de andere begint. De vrijheid van een vluchteling om naar hier te komen stopt dus op het ogenblik dat onze vrijheid in gevaar komt. En dit is men politiek vergeten. Vele vergeten of weten niet dat Merkel is opgegroeid in Oost-Duitsland onder het toenmalige communistische bewind. Zij denkt hierdoor dat de huidige asielzoekers op dezelfde manier denken als de toenmalige Oost Duitsers. Wat zij en met haar veel andere politici en burgers over het hoofd zien, is dat deze vluchtelingen NIET bereid zijn om hun oude cultuur en gewoontes op te geven. Terwijl de mensen uit de Oostbloklanden het juk van het communisme afwierpen en terug naar hun oude cultuur konden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft Duitsland en de andere Europese landen vermoord punt
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Every, nog nooit heb ik een massale reactie van zogezegd "gematigde" moslims zien ontstaan. O ja, links of rechts wel een of andere imam die poogt een sussende verklaring af te leggen en die (natuurlijk, of wat had je gedacht) die ons komt vertellen dat de terroristen slechte moslims zijn. Maar een noemenswaardig massaal protest van de islamitische allochtonen hebben we nog nooit meegemaakt. Wat moeten we daar van denken? Islamitisch fatalisme? "Inch'Allah"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de Beierse CSU lijkt ingebonden te hebben. Zo'n schrik van Merkel ?
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit de link van de OP:
"Daarbij blijft het dus: de kanselier gaat zondermeer “haar eigen weg” zonder rekening te houden met het land en het volk. Sinds gisteren kleeft er in ieder geval bloed aan de handen van de bondskanselier." Wat die zotte trien uit haar botten slaagt, ligt geheel in lijn met wat onze politieke minkunkels uit hun poco-strot wringen: [i]"Eerste minister Charles Michel (MR) heeft zondag in de Kamer een oproep tot verdraagzaamheid gelanceerd na de aanslagen in Parijs. “De daders liegen als ze zeggen dat ze doden in de naam van Allah, ze doden in de naam van haat. De islam is een vreedzame godsdienst vol mededogen”, zei hij. Volgens Michel misbruiken de terroristen de islam in hun strijd voor een totalitaire staat. De islam heeft niets te maken met terrorisme, benadrukte de premier."[/I] http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151115_01971430 Bloed aan de handen van de EU-psychoten ? Eerder een genocide, zou ik zeggen, maar Europa moét en z�*l dan ook islamitisch worden, want de elite zegt het. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 november 2015 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zij maar zeker !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
O ja zij betreurde wat er gebeurd is in Parijs, maar wel omdat dit de Islam in een slecht daglicht stelde en de moslims nu op straat misschien daarom worden uitgescholden. Puur zelfbeklag dus, maar over de slachtoffers/doden zelf , geen woord.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da' spiegelbeeld is al lang weggevlucht !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa is te veel afhankelijk van de grondstoffen in te veel moslimlanden omdat er een politicus ook maar 1 uitspraak tegen de Islam durft te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |