![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn stelling blijft: geen kaloten van hier in Vlaanderen een vinger, en ze pakken een hele arm.
Al dezelfden. Eén pot nat. titel: Drie doden bij schietpartij Amerikaanse abortuskliniek http://www.volkskrant.nl/buitenland/...&utm_campaign= Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nergens kan ik afleiden dat de schutter katholiek is. U wel? Er staat duidelijk aangegeven: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, je kan dat nergens uit afleiden. Maar het is algemeen geweten dat, voor sommige mensen aldaar die zich christenen noemen, alle middelen goed zijn om hun 'overtuiging' door te drukken.
![]() |
#4 |
|
![]() Goed bezig, Schoof.
Ik weet dat ge ne goeie mens zijt, maar stop nu eens met overal op te schieten als een kip zonder kop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure veronderstelling. Trouwens, waar is "aldaar"? In Brugge? In Gent? In Antwerpen? Schoof had het toch over Vlaanderen, nietwaar?! Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 28 november 2015 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn 9 kansen van de 10 niet-denominationele protestanten. Die moeten aan niemand verantwoording afleggen behalve hun lokale predikant en hun eigen interpretatie van de Bijbel.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 november 2015 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Aldaar... Je weet toch dat het over de USA gaat en niet over West-Vlaanderen, zelf nog geopperd...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 28 november 2015 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Drie doden (3) bij een schietpartij in een kinderslachthuis.
Hoeveel weerloze kinderen hebben die smeerlappen intussen al niet vermoord? Daar hoor je nooit iemand over.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Inderdaad, dat 'algemeen geweten', met u in gedachte, was fout.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat voor iemand ben jij verdomme!?!!!!
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 28 november 2015 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat weet ge maar al te goed, gij schijnheilige. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mocht er hier een vrije wapenverkoop zijn zoals in de us van a, gij zoudt één van de eersten zijn die storm loopt. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel even waar u de tekenen ziet dat "zoiets ook hier bij ons mogelijk kan worden". Als ik immers goed kijk, zie ik uitingen van die aard door een heel andere religie. Alvast niet door het katholicisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben ook voor vrije wapendracht.
![]() |