![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zozo, lijden de moslims dan toch aan een besmettelijke ziekte?
Belkacem mag wegrotten wat mij betreft, maar binnenkort zit iedereen die het niet eens is met de staat in een isoleercel en af en toe achter een glazen wand wegens 'gevaar op radicalisatie'. Not in my name. Grenzen toe, open en/of conceiled carry. Probleem opgelost en de politiekers terug naar de gebruikelijke dagtaak, de begroting in balans houden en een paar protocolaire functies vervullen (gezonde diplomatie bvb). Niemand zit te wachten op Barth Vader en Big Broertje v 2.0. Dat de door hun gefrabriceerde ongebreidelde instroom en de langdurige tolerantie tov "Syriegangers aka onze Belgische jongens" vanwege onze politici, gerecht en media zou leiden tot een situatie waarin iedereen zijn rechten zou moeten opgeven werd door velen jarenlang voorspeld. Enkel vrij wapenbezit en gesloten grenzen kunnen deze kwestie nog verhelpen. Oja, elke politieker verplicht een enkelbandje, aartsgevaarlijke bonobo's van dienst... Laatst gewijzigd door zonbron : 23 november 2015 om 11:26. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Fouad Belgacom kan zich nu volledig toespitsen op het gezelschap van zijn imaginair vriendje. Met een beetje geluk, antwoordt hij wel na een week of drie solitaire penitentie
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() IK ruik een schadeloosstelling.....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() De avonturen van Suske en Wiske
Het Paranoïde Politiekorps
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() terwijl er uiteraard niks aan de hand is...
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker weten dat hij geregeld Allah spreekt.
Meer heeft die niet nodig.
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks zal hij volgens zijn advocaten weer recht hebben op duizenden euro's wegens onmenselijke behandeling! Zo iemand had men al lang het land definitief moeten uitgooien, nu zit hij daar geld te kosten dag na dag en nog geen klein beetje! Rechtstreeks naar Allah zou ook goed zijn! Hun soort heeft daar anders weinig moeite mee! Als test"piloot" voor bomgordels? Laatst gewijzigd door andev : 23 november 2015 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Is paar weken geleden vader geworden van z'n 4de kind
Toch niet te schatten die man, zelfs vanuit de gevangenis voert die jihad. Demografische jihad. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de meerderheid beslist! We kijken er naar uit. |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Laten we gewoon eerlijk zijn, een volk die op zijn eigen cultuur spuwt en en een beleid heeft geaccepteerd van tientallen jaren massa-immigratie, islamisering en cultuurrelativisme, verdient het gewoon om etnisch gezuiverd te worden. Ik ben dan wel zelf Vlaming, maar we moeten gewoon aanvaarden dat we een zwak volk zijn in tegenstelling tot bijvoorbeeld Polen, Hongaren, Turken of Joden.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlamingen zijn niet eens een volk.