![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoeveel moslims zijn slachtoffer geworden van deze laffe daad in Zaventem en de Brusselse metro?
Ik wacht al even op de cijfers, maar ik vind ze niet terug. Is een moslim vermoorden geen hoofdzonde als je het bewust doet? Als er geen moslim slachtoffers zijn, is dat dan een signaal? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Zou al geen slecht idee zijn minder moslims te willen knuffelen. Moslims zijn hier namelijk de daders, niet de slachtoffers.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Zij zijn toch ook slachtoffer van terrorisme?
Als er niemand slachtoffer van is, zijn ze dan medeplichtig? Concreet: Wist men op voorhand dat er iets zou gebeuren? |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De laatste dode is geïdentificeerd, wanneer krijgen we een lijst van alle doden?
Ongetwijfeld moet daar toch minstens één moslimslachtoffer bij zijn? Dat kan je gebruiken in de strijd tegen terrorisme. Als er geen bij is zou dat een signaal voor ons moeten zijn dat er veel medeplichtigen zijn. |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Adelma Ruiz vond ik terug, maar de rest van de site is offline.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe zijn ze slachtoffers van terrorisme? Ze plegen het, of ondersteunen het.
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dat is mijn vraag, hadden zij er weet van of niet?
Indien er geen slachtoffers bij zijn op zo'n drukke locatie is het probleem misschien groter dan gedacht? Dan zijn ze quasi allemaal medeplichtig. Maar is dat wel zo? Ik kan niet aan de lijst van de doden omdat de site offline ligt. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() dank, en wat denk jij?
1 Loubna, een turnlerares. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat voor mij hun religie totaal niet interesseert, die mensen zijn dood.
en daarnaast zijn er ook nog héél wat gewonden, wat doe je daarmee?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik vond de lijst toch boekdeelsprekend.
Men had er weet van. |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze man ook. Weliswaar heft hij het overleefd, maar hij verloor een been.
http://www.gva.be/cnt/dmf20160422_02...nslag-zaventem |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is complete onzin, daar is totaal geen enkel bewijs van. Er zijn zelfs geen geruchten die in die zin wijzen.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het blijven er te weinig voor een stad waar merendeel moslim is.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een verdacht laag cijfer.
Indien een significant deel weet had van de aanslagen zijn ze medeplichtig. |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hilarisch. Tienduizenden hebben een mailtje gekregen zeker?
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar complot-gelovers kan je nooit overtuigen hoor.
|
![]() |