![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Liep ik vandaag toevallig nog eens door Antwerpen stad en op een bepaald ogenblik zakte mij de moed in de schoenen. De meest prachtige winkels die al even prachtige waren weten aan te bieden kwam ik tegen op mijn wandeltocht. Toen was het uur aangebroken dat de scholen gedaan hadden en ik verwonderde mij erover dat de leerlingen die uit de meeste scholen kwamen allemaal van het Noord-Afrikaanse type waren die het niet nalieten om gelijk heftig tegen de grond te beginnen spugen. Wat ook opviel aan die figuren hun handelingen en gesprekken dat het over de huidige gang van zaken ging en ze het waarschijnlijk héél stoer vonden wat IS aan het doen is op huidig ogenblik. Zo zie je maar BDW werk aan de winkel in Antwerpen. Een Antwerpenaar die er het geld voor heeft die is de pist in naar één of ander oord waar het nog rustig leven is. ![]() (géén idee van waar dat is ... Mars misschien? ![]() Men doet er juist niets aan want de rijen asielzoekers en ander zooitje ongeregelden die staan aan te schuiven worden maar langer en langer. De hamvraag die rijst is dan weer: gaat u bij de volgende verkiezingen nog op dezelfde Politici stemmen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 december 2015 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]()
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Antwerpen stad, komt u daar nog voor uw plezier? Ik al lang niet meer, ondanks het feit dat ik op slechts enkele kilometer van het centrum woon. Je waant je in Noord-Afrika. En dat heb ik er echt niet meer voor over. Jammer, want het was eens een gezellige, mooie stad.
Wat dat spuwen op de grond betreft, voor mij symboliseert dit hoe ze over deze Europese grond denken. Barbaren zijn het. Niet meer, niet minder. |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie nog gaat stemmen moet zijn IQ eens laten testen. Misschien heeft die wel recht op een uitkering, als het onder de 75 is.
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 december 2015 om 07:51. |
||
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Als ik moet gaan kiezen, zal het zeker en vast voor het Vlaams belang zijn.
De vorige keer heb ik op de N-VA gestemd maar wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is, heeft me doen besluiten dat ik misschien toch niet op de juiste partij gestemd heb. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hand in hand. ♪ Oog in oog. ♪ Slechts 1 kleurtje van de regenboog. ♪ (geel) Wees echter niet bevreesd, het VB zal haar verdwaalde schaapjes met open armen ontvangen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 2 december 2015 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Van de N-VA kan ik dit jammer genoeg niet meer zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hieronder de inbreng van Geert Wilders tijdens een debat over islamitisch activisme. In de tijd dat Balkenende nog premier van Nederland was.
Citaat: