Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2015, 14:00   #1
kanselier
Banneling

Standaard nog altijd geen verslag van een bepaalde commissie

De Kamer -6 dagen later en nog niets - het volkbedrog gaat elke dag verder.terwijl dat europa verzuipt en de grenzen nog altijd niet sluit -binnengrenzen inbegrepen. verkrachtingen en ontvoeringen van onze kinderen gaan op die manier zonder probleem de grens over om ergens in de prostitutie te belanden.zij zullen het nooit leren.Draghi gaat ondertussen door met het drukken van nieuwe euro's.Net zoals de dollar achtereen een monkey money.Burgers blijven het maar verder slikken>>>>>>>>>>>>>>>santé

Laatst gewijzigd door kanselier : 26 oktober 2015 om 14:01.
kanselier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2015, 15:30   #2
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanselier Bekijk bericht
De Kamer -6 dagen later en nog niets - het volkbedrog gaat elke dag verder.terwijl dat europa verzuipt en de grenzen nog altijd niet sluit -binnengrenzen inbegrepen. verkrachtingen en ontvoeringen van onze kinderen gaan op die manier zonder probleem de grens over om ergens in de prostitutie te belanden.zij zullen het nooit leren.Draghi gaat ondertussen door met het drukken van nieuwe euro's.Net zoals de dollar achtereen een monkey money.Burgers blijven het maar verder slikken>>>>>>>>>>>>>>>santé
Ik ben eventjes niet mee. Over welkverslag heb je het?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2015, 16:17   #3
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
pilletjes vergeten te nemen?
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2015, 04:24   #4
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Ik heb mij gehaast om ze alle 20 te nemen maar nu weet ik het nog niet.
Oud 27 oktober 2015, 15:58   #5
kanselier
Banneling

Standaard vandaag "publiek recht" buiten bereik van de gemeenteraad

vandaag 7 dagen zonder verslag, waarom?Net alsof dat de privatisering van Belgacom en de RTT niet belangrijk zijn.In "A" gaat men zelf over tot de privatisering van de 'haven".Kwestie van de aandelen in goede handen te brengen.Inderdaad de goede zaken zijn voor het "eigen belang" en politieke vriendjes en de schulden gaan naar het "publiek geld" lees algemeen belang.En het blijft maar doorgaan.Het ganse onder toezicht van "charlatan" Van Peel Marc.Wat is de man zijn huigige vermogen rekeningen in de golfstaten inbegrepen en stock options zoals Jean-Luc? Smile everybody!
Autonome haven en gemeentebedrijven het werktuig van de 21 eeuw zij iemand; ik geef hem vandaag 300% gelijk. Charles of Karel de kleine zegt van het optreden van de basis van bepaalde vakbonden op de snelweg - << dit kan niet volgens de wet>> einde citaat van Charles zoon van Lodewijk.
Maar Kareltje er is zoveel dat jij en je companen en partijen doen dat niet kan volgens de wet, wat doe je daar tegen? "Les parvenus sont partout et pas seulement au PS.Begrijp je Karel de kleine zoon van..

In vlaanderen een bewijs- nog altijd geen Freya voor de Turtelfreyataks het is net ee, maagd die men wil beschermen of een kind dat dit niet aankan.In het parlement een sp-a lid die op de tribune gaat en op televisie Bruno en aan de andere kant geen Turteltaks maar wel een limburgse Gwendo.Ook in de zevende dag - De Vadder -Gwendo - dit zijn de vragen die ik ga stellen je reageert er best zo op- en is zal je onderweg te woorden wel in de mond glijden.. Zolang dat ik de presentatie van mijn boeken maar gratis in het parlement maar kan brengen en jullie ze kopen met de smile..Deal!

Dit was een kort résumé van België de "schurkenstaat".

Laatst gewijzigd door kanselier : 27 oktober 2015 om 16:13.
Oud 30 oktober 2015, 19:39   #6
kanselier
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Dankuwel, heb ze nu genomen..
Welke pillen neem jij? Als je weet dat er in dit land zoveel zijn die zelfmoord plegen of pillen nemen.Wat ben jij arbeider of ben je ook aan het infuus en daarom allles blijft goedkeuren?Ik kan best begrijpen dat met alles wat in dit land maar blijft doorgaan veel mensen pillen moeten slikken.Zij die profiteren van het systeem en zwijgplicht hebben zouden daar respect moeten voor hebben.Zonder scrupules en klaar voor de hel zijn jullie dat?Arme ambtenaren die altijd over alles en nog wat moeten zwijgen in volle bedrog van het volk en de dood..mea culpa..Quid Galant en een bepaald advocaten kantoor goed voor 400.000 €.Lastige vraag in "De Kamer" - voor hoeveel miljoenen euro's hebben alle federale ministeries besteed aan -consulting & advocatenkantoren sinds het ontstaan van Michel 1?Hoeveel graag cijfers tegen de volgende onvolledige "plenaire"..

PS

Nog altijd geen verslag van bepaalde COM vergaderingen van 20 okt, waar blijven zij. hoe kan men ze aanvechten als zij er maar niet " publiek" komen?

Laatst gewijzigd door kanselier : 30 oktober 2015 om 19:48.
Oud 31 oktober 2015, 07:42   #7
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Ik ben eventjes niet mee. Over welkverslag heb je het?
Nog steeds geen antwoord.
Oud 12 november 2015, 13:37   #8
kanselier
Banneling

Standaard

Citaat:
22 dagen later en nog altijd geen verslag..openbaarheid van bestuur noemt men dat..
Ondertussen in Malta iedereen er bij U betaalt toch.Zelf die niets de zeggen hebben-voorzitter van hun EU die zelf de afschaffing van de roaming niet kan brengen en de voorzitter van de commissie die veel gedaan heeft voor Luxleaks en nog altijd maar die voor Malta en al de rest plaats zal moeten maken voor de raad.Lees regeingsleden.Waarom al die mensen een excursie betalen als zij net zoals hun EU parlement toch niet te zeggen hebben.Wanneer zou dat verslag op eigen bodem nu eindelijk komen of is alles wat bij de post en belgacom gebeurt -for your eyes only- om het in Bond termen te zeggen.Of heeft het allemaal (typisch) Belgisch "gesjoemel" met voorkennis te maken.Wie mag er gunstig kopen?Ondertussen gaan de illussies in de Kamer wel ver wanneer Calvo zich begint te vergelijken met Stromae.Terwijl de ene een "genie" is en de andere een opportunist-Spaans of catalaan.Hij die zoveel weet maar uit machtzucht alles in de geheime kamer houdt van de "Wetsraat" anders krijgy hijvan zijn collega's geen hand meer.Arme Calvo die de moed niet heeft om echt voor het algemeen belang op te komen.Si no te cambias -Adios Calvo..

Laatst gewijzigd door kanselier : 12 november 2015 om 13:48.
Oud 12 november 2015, 13:45   #9
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Ik geloof dat ik mijn positie als slechtste schrijver kwijt ben.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2015, 13:50   #10
kanselier
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ik geloof dat ik mijn positie als slechtste schrijver kwijt ben.
Nee, je bent voor deze posting nog altijd een zogezegde schrijver zonder "inhoud".Zulke tussenkomsten brengen niets aan het "algemeen belang".Maak je mede-burgers slimmer dan dat ze zijn is de boodschap.Ontbloot wat je weet!Als je daar tenminste de "kloten" voor hebt...

Laatst gewijzigd door kanselier : 12 november 2015 om 13:51.
Oud 12 november 2015, 14:05   #11
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Waar is de tijd dat we alle dagen een verslag kregen.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2015, 14:16   #12
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Nee, je bent voor deze posting nog altijd een zogezegde schrijver zonder "inhoud".Zulke tussenkomsten brengen niets aan het "algemeen belang".Maak je mede-burgers slimmer dan dat ze zijn is de boodschap.Ontbloot wat je weet!Als je daar tenminste de "kloten" voor hebt...
Hallo kanselier, men heeft me steeds laten weten dat mijn teksten niet te begrijpen zijn. Nu heb ik getracht om te snappen waar je het hier over hebt en ben daar ook niet in geslaagd. Dat zegt niets over mezelf en niets over u, het zegt alleen dat ik niet in staat ben op de tekst te ontcijferen.
Wat dat te maken heeft met mijn kloten weet ik ook niet.
Oud 12 november 2015, 14:21   #13
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Hallo kanselier, men heeft me steeds laten weten dat mijn teksten niet te begrijpen zijn. Nu heb ik getracht om te snappen waar je het hier over hebt en ben daar ook niet in geslaagd. Dat zegt niets over mezelf en niets over u, het zegt alleen dat ik niet in staat ben op de tekst te ontcijferen.
Wat dat te maken heeft met mijn kloten weet ik ook niet.
Ik zal u geruststellen.
Ik snap er ook geen bal van.
Niets , van de eerste tot de laatste lijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2015, 15:50   #14
kanselier
Banneling

Standaard

Zowel de man met 3.541 als deze met 21.957 berichten op dit forum stellen mij hier teleur.Waar is jullie oncijferingskracht naar al die tijd en berichten?Was uzelf altijd even duidelijk?Tussen de lijnen lezen en decrypteren is nochtans iets dat slimme mensen in bezit zouden moeten hebben.Misschien nog even alles opnieuw lezen liefst op een rustig tempo en zonder partijdigheid of discriminatie.Tot dan..

PS

Ondertussen geef ik Cameron 300% gelijk net zoals Bart Van Antwerpen dat doet en vermits dat al de rest "parking" is..

Laatst gewijzigd door kanselier : 12 november 2015 om 15:52.
Oud 12 november 2015, 17:48   #15
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Was uzelf altijd even duidelijk?
Ik in ieder geval niet. Nu kan je me moeilijk van partijdigheid of discriminatie beschuldigen gezien ik U helemaal niet ken en niet kan opmaken welke boodschap je wil verkondigen met uw draad.
Oud 12 november 2015, 18:13   #16
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Met privatiseringen is geld te verdienen door de insiders. Geen wonder dat die in geheime vergaderingen en achter de rug van de bevolking uitgevoerd worden.

Voor de rest vergt een argumentatie toch wel een zeker respect voor de regels van de kunst zich in taal uit te drukken. Een spatie tussen zinnen? Dat leert men zelfs op de lagere school.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2015, 12:03   #17
kanselier
Banneling

Standaard Zoals BLACk + 16 hier fouten N.T.

Wie zegt dat ik een autotochtoon ben ?Misschien ben ik wel een allochtoon die elke dag opnieuw zijn best doet om te integreren ?En wie op dit forum heeft er gestelt dat het een verplichting is om zonder fouten te schrijven, spatie inbegrepen ?Is dit forum soms discriminerend ?Is er een drempel wanneer het gekozen onderwerp niet past ??In een land en Vlaanderen waar leraars voor de klas niet eens zonder fouten kunnen schrijven.Wat wel spijtig is dat die mensen die hier constant opmerkingen maken over spelling & altijd het onderwerp negeren.Misschien is dat wel hun doel.Of zijn het eeuwige verbeteraars ?Als zij hun eigen regelmatig in de spiegel zouden kijken zou het misschien veranderen.Maar dan wel niet om hun eigen schoonheid of arrogantie te bekijken maar wel de werkelijkheid.Hoe leijk ben ik figuurlijk en letterlijk.Ondertussen heeft men het weeral op Prins Laurent gemunt, de lafaards vinden niets beter.Hij is geboren prins van België, heeft men hem bij zijn geboorte gezegd dat hij zijn kost moest verdienen.En hoe zit het met de overeenkomst van Leopold waarbij hij heel zijn v ermogen schonk aan België Kongo inbegrepen tegen het betalen van dotaties aan de komende generaties ?Of mag dat net zoals de pensioenen ook weeral onderweg aangepast worden in alle willekeur.Is men Laurent beu, zet hem dan buiten dienst en betaal hem een brugpensioen.Een meer of een minder zal in dit land van « gesjoemel » van wie er echt recht op heeft en wie niet, het veschil niet maken.Over paleisinwoners gesproken zou men beter Albert 2 aanspreken een man die zijn eigen kinderen niet erkent.Maar daar is men te laf voor. Vandaag zal Charel zoon van… Galantstory en al de rest weeral goedspreken net zoals hij dat deed voor zijn woordvoerder in het Turks verhaal.Verhaal dat iedereen al vergeten is.Zo snel gaat dat bij ons.In België meneer ontslaagt men niet uit vrees dat de doos van Pandora dan zou openbreken en de domino’s zouden vallen.Tot straks in de “stiekeme” kamer, ook in Holland hebben zij er daar ook een.Burgers die jaren aan een stuk worden afgeluistert mag niet publiek gemaakt worden.
PS
Ben benieuwd hoeveel slechte punten ik voor deze posting ga krijgen?Of gaan zij reageren over de inhoud en het algemeen belang dienen zoals ik het dien als mogelijke “allochtoon”???
Oud 13 november 2015, 12:14   #18
Another Jack
Banneling

Standaard

tl dr
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2015, 14:51   #19
Klein Licht
Minister-President

Standaard

-1
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2015, 16:03   #20
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
altijd het onderwerp negeren.
Wat is het onderwerp eigenlijk?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be