![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Best eigenaardig dat er nog zoveel meisjes/vrouwen zijn die zich aan dat soort types laat vangen. (meestal zal dat wel onder bedreiging zijn maar toch ... ) De straffen zijn te goedkoop naar mijn mening. (Vijftien jaar cel, 5000 euro en ontzetting uit hun rechten de maximumstraf voor de drie beschuldigden.) Straffen voor de 'klanten' geen woord over precies? Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit soort verhalen doet me oprecht walgen. Zal je dochter maar zijn dat keer haar verstand verliest tijdens de puberteit en gans haar leven is om zeep.
Ik geloof niet dat die meisjes hier ooit nog van herstellen, dat zijn vogels voor de kat voor de rest van hun leven. Echt walgelijk. Bah. En eerlijk gezegd, kun je daar als ouder werkelijk niets tegen doen? Zou men dochter opsluiten en eventueel enkele meppen geven tot het verstand weer in haar kop zit. Het is misschien makkelijk spreken omdat ik gelukkig nog niet in zo'n situatie ben geraakt, maar wat kan je in godsnaam doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de beste preventie naar je eigen dochters toe, er in bestaat om een behoorlijke opvoeding te geven, waar bloot, seks en relaties naast de andere zaken van school, vrijetijd ... een fatsoenlijke plaats krijgen, op de fatsoenlijke momenten.
Mogelijks zijn islamitische meisjes rapper slachtoffer, omdat ze eigenlijk van de wereld niet afweten. Dat is niet erg in een ver gebergte of in de woestijn, maar wel hier. (en dit is tegelijk een sneer naar extreem-kaloten van bij ons) Over wat in de gazet staat omtrent de strafmaat, kunnen we weinig zeggen. Die domme journalisten geven in dit stadium van het proces meestal alleen de maximaal mogelijke straf. De reëel uitgesproken straf ligt dan veelal veel lager (te laag), om nog maar te zwijgen van de effectief uitgevoerde straf. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou de schuld niet a priori bij de ouders leggen hoor...dan heb je nog nooit een bakvis in haar compleet verzonnen fantasiewereld bezig gezien. mocht je toch een dochter hebben, wens ik je vooral veel sjans toe en hoop ik voor je dat zo'n prooidier haar nooit in z'n vizier krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak worden die meisjes " verliefd" omdat ze thuis in een treurige situatie zitten, amper gezien worden, nooit aandacht krijgen, maar vooral in de zorg -rol zitten, als ondersteuning van moeder en broers, vader... Wanneer er dan een man passeert die je wel aandacht geeft, raak je daarin vertrekt en omdat je die aandacht en het gevoel van geborgenheid nodig heft( je omgeving biedt dat immers niet) ben je vatbaar voor misbruik. Als ouder eens goed kijken wat je dochter tekort komt, kan helpen! Geef meisjes een positief zelfbeeld en bewust zijn, het beste wapen tegen mannen met minder fraaie bedoelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij opvoeding hoort nooit een garantie. Ik blameer niemand. Op dit vlak heb ik - waar ik het verdiend heb weet ik niet - waarlijk tot op heden al alle geluk van de wereld gehad. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar.....dat ging "veranderen" ![]() Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 2 december 2015 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 december 2015 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pas maar op want seffens reageert hier nog iemand die echt denkt dat jij met dat soort zaken geen probleem zou hebben... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welke factoren, beste vriend ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ziet er naar uit dat de traditionele Europeaan zich zal moeten aanpassen aan meerdere normen (en waarden). Zo ver moeten we het allemaal niet zoeken. Zie Spanje. Ik ga regelmatig naar Barcelona. Multicultuur alom. En als 'k met m'n vrouw om drie uur 's morgens op de Ramblas loop, da zie ik er meiden van amper 17 jaar oud die zich te koop aanbieden. het zijn er die opgevoed zijn met Maria. Kortom. Zwijg over cultuurgebonden prostitutie, of over prostitutie gelinkt aan geloofsovertuiging. Binnen armoede speelt geloof en cultuur geen rol. Als je met 50 € een dag kan overleven is één klant die 50 € betaalt voor 15 minuten een 'gemakkelijke bron van inkomsten'. |
|
![]() |
![]() |