Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 november 2004, 23:51   #1
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard Mohammed = Satan

Mohammed beweerde de laatste profeet van God te zijn.

In werkelijkheid was [size=3]Mohammed[/size] de reincarnatie van [size=3]Satan[/size]. Nadat hij vroeger zich reeds aan de mens had geopenbaard in de vorm van een slang, verscheen hij vele eeuwen later opnieuw in de vorm van een bloeddorstig baardig wezen met een haakneus en kromzwaard.

[size=3]De Koran is[/size] niet het woord van God maar [size=3]het woord van Satan[/size], bedoeld om de mens te verleiden met loze beloften die zijn meest primitieve driften zullen bevredigen maar die er enkel op uit zijn hem in het volledig verderf te storten.

De mohammedanen, volgelingen van het woord van Satan, zijn duivels die de gehele wereld in hun macht willen krijgen en niet zullen ophouden met strijden tot deze hele wereld voor Satan geworden is. Eens een mens gevangen raakt door het woord van Satan is er zo goed als geen weg meer terug. Hij verandert voorgoed in een duivel en slechts een uiterst klein aantal is er ooit in geslaagd zich weer los te rukken van het woord van Satan om weer mens te worden.

Laat ons daarom deze duivels, de volgelingen van Satan, uit ons Heilig Land verdrijven en terug naar hun ware verblijfplaats jagen, samen met Satan Mohammed en zijn duivels woord.

En voor deze duivels is er maar een verblijfplaats: de Hel, waar ze voor eeuwig voedsel voor het vuur zullen zijn. Daar zullen ze telkens hun oude huid verbrand is een nieuwe huid krijgen zodat ze telkens opnieuw onbeschrijflijk zullen lijden als ze door het vuur verteerd worden. En dit zal hun eeuwig lot zijn.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 12:46   #2
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Ik denk dat u niet veel genoeg kaas gegeten hebt !!!
U kunt ook uw frustraties op een andere manier uiten een als je het forum wilt bevuilen met dit soort onzin dan kun je best googlen naar een kaasvreter forum waar je manieren best kunt uiten !!!

P.s: wraak een hebzucht zijn één van de geboden van satanism, ik denk ook dat u een relatie hebt met dit onderwerp (satanism ) aangezien je nick !

http://nl.msnusers.com/EssenenBronstudie/satan.msnw

http://www.satanisme.nl/index.php

Laatst gewijzigd door Lincoln : 4 november 2004 om 12:59.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 12:53   #3
Jampie
Minister

Standaard

Ik stel vast dat op dit forum extremisten van alle slag zitten.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 13:30   #4
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Ik stel vast dat op dit forum extremisten van alle slag zitten.
bingo.
Oud 4 november 2004, 13:43   #5
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

het blanke ras is het kwaad.
is het altijd geweest.
het zit in onze natuur.

For no creatures under God are as we are, none so like him as ourselves.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 november 2004 om 13:46.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 14:08   #6
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker

In werkelijkheid was [size=3]Mohammed[/size] de reincarnatie van [size=3]Satan[/size]. Nadat hij vroeger zich reeds aan de mens had geopenbaard in de vorm van een slang, verscheen hij vele eeuwen later opnieuw in de vorm van een bloeddorstig baardig wezen met een haakneus en kromzwaard.

[size=3]De Koran is[/size] niet het woord van God maar [size=3]het woord van Satan[/size], bedoeld om de mens te verleiden met loze beloften die zijn meest primitieve driften zullen bevredigen maar die er enkel op uit zijn hem in het volledig verderf te storten.

De mohammedanen, volgelingen van het woord van Satan, zijn duivels die de gehele wereld in hun macht willen krijgen en niet zullen ophouden met strijden tot deze hele wereld voor Satan geworden is. Eens een mens gevangen raakt door het woord van Satan is er zo goed als geen weg meer terug. Hij verandert voorgoed in een duivel en slechts een uiterst klein aantal is er ooit in geslaagd zich weer los te rukken van het woord van Satan om weer mens te worden.

Laat ons daarom deze duivels, de volgelingen van Satan, uit ons Heilig Land verdrijven en terug naar hun ware verblijfplaats jagen, samen met Satan Mohammed en zijn duivels woord.

En voor deze duivels is er maar een verblijfplaats: de Hel, waar ze voor eeuwig voedsel voor het vuur zullen zijn. Daar zullen ze telkens hun oude huid verbrand is een nieuwe huid krijgen zodat ze telkens opnieuw onbeschrijflijk zullen lijden als ze door het vuur verteerd worden. En dit zal hun eeuwig lot zijn.
Rijden de volgelingen van Satan in zo'n 4x4 ? Dan heb ik ze laatst nog gezien,
voorbij het tweede kruispunt rechts en dan rechtdoor tot het einde.....
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 18:18   #7
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Ik denk dat u niet veel genoeg kaas gegeten hebt !!!
U kunt ook uw frustraties op een andere manier uiten een als je het forum wilt bevuilen met dit soort onzin dan kun je best googlen naar een kaasvreter forum waar je manieren best kunt uiten !!!

P.s: wraak een hebzucht zijn één van de geboden van satanism, ik denk ook dat u een relatie hebt met dit onderwerp (satanism ) aangezien je nick !

http://nl.msnusers.com/EssenenBronstudie/satan.msnw

http://www.satanisme.nl/index.php
Ik eis dat jij respect hebt voor mijn overtuiging. Ik duld het niet dat jij mijn geloof voor onzin uitmaakt.

Jij bent dan ook een echte volgeling van Satan. Van zo iemand kan je niets anders verwachten.
Oud 4 november 2004, 20:18   #8
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik eis dat jij respect hebt voor mijn overtuiging. Ik duld het niet dat jij mijn geloof voor onzin uitmaakt.

Jij bent dan ook een echte volgeling van Satan. Van zo iemand kan je niets anders verwachten.
Oeeeh... u bent sterk
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 20:55   #9
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

wreker = haha
Oud 4 november 2004, 22:29   #10
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

U spreekt over de volgelingen van Satan en Mohammed, maar mogen wij weten wat uw geloof en overtuiging is ?
Oud 4 november 2004, 23:48   #11
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

let op voor het bijzondere talent voor logica. Waar hore duivels thuis? juist in de hel, maar daarna loopt he mis? Wrekertje, in de hel zijn het de duivels die de kwellingen aanrichten. zij ondergaan die kwellingen niet.

o mores, o tempora
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 00:07   #12
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
U spreekt over de volgelingen van Satan en Mohammed, maar mogen wij weten wat uw geloof en overtuiging is ?
Ik geloof in Satan.

Of God bestaat, dat zou ik niet weten, ik heb hem nog nooit tegengekomen.

Het woord van Satan en de volgelingen van Satan kom ik daarentegen dagelijks tegen.

Salman Rushdie kent ook Satan.
Oud 5 november 2004, 00:15   #13
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof in Satan.

Het woord van Satan en de volgelingen van Satan kom ik daarentegen dagelijks tegen.

ernstig vraagje:

hoe kan satan zonder god bestaan?
Oud 5 november 2004, 00:53   #14
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
ernstig vraagje:

Wat bedoel je? Hoe kan een steen zonder een snottebel bestaan? Heeft het een voor jou met het ander te maken?

Da's een vraag die jij jezelf stelt en die je zelf maar moet oplossen.
Oud 5 november 2004, 01:00   #15
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je? Hoe kan een steen zonder een snottebel bestaan? Heeft het een voor jou met het ander te maken?

Da's een vraag die jij jezelf stelt en die je zelf maar moet oplossen.
niet echt, want ik geloof in geeneen van de twee.

maar als ik me niet vergis, is satan toch en gevallen engel?
en bijgevolg een schepping van god, want voor god was er niets.
toch?
Oud 5 november 2004, 10:09   #16
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
ernstig vraagje:

Alleen negatieve energie. Nu weten we tenminste waarom de wereld uit evenwicht is..... de boel ontploft ....

Laatst gewijzigd door labyrinth : 5 november 2004 om 10:11.
Oud 5 november 2004, 10:19   #17
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik geloof in Satan.

Voil�*, u bent een rebellerende Moslim en u komt het Vlaams Blok wat steunen....
een getuige van het laatste uur......
Waar was u ondergedoken ?

Toch nog een vraagje : u schrijft in het eerste bericht

De Koran is niet het woord van God maar [size=3]het woord van Satan[/size], bedoeld om de mens te verleiden met loze beloften die zijn meest primitieve driften zullen bevredigen maar die er enkel op uit zijn hem in het volledig verderf te storten.

De Koran is een boek vol strenge regels die juist die oerdriften beperkt.
Volgens mij verwart u de Koran en de Bijbel (u weet wel dat verhaal van het Gouden Kalf ) maar toegegeven het zijn moeilijke boeken. Naar het schijnt hebben ze zelfs dezelfde oorsprong en haalde Mohammed zijn inspiratie bij een ook al verbannen christelijke monnik ( dat was dus Satan....... ).
Satan is een verbannen christelijke monnik..... Waartoe frustratie leiden kan..... tot het Satanisme ! Dat geloof ik nog

Laatst gewijzigd door labyrinth : 5 november 2004 om 10:41.
Oud 5 november 2004, 13:26   #18
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Voil�*, u bent een rebellerende Moslim en u komt het Vlaams Blok wat steunen....
een getuige van het laatste uur......
Waar was u ondergedoken ?

Toch nog een vraagje : u schrijft in het eerste bericht

De Koran is niet het woord van God maar [size=3]het woord van Satan[/size], bedoeld om de mens te verleiden met loze beloften die zijn meest primitieve driften zullen bevredigen maar die er enkel op uit zijn hem in het volledig verderf te storten.

De Koran is een boek vol strenge regels die juist die oerdriften beperkt.
Volgens mij verwart u de Koran en de Bijbel (u weet wel dat verhaal van het Gouden Kalf ) maar toegegeven het zijn moeilijke boeken.
U doet alsof u van niets weet met betrekking tot de islam en zijn geschriften. Ik vermoed dat u deze onwetendheid slechts speelt.

Ga op eender welk forum waar discussies over Koran en dergelijke gevoerd worden, lees als je het dan toch nog niet gedaan hebt de Koran en dan kan je niet meer beweren wat jij nu hier doet.

Als mensen worden aangepoord om anderen te bevechten met het zwaard totterdood en als in de Koran zelfs een hoofdstuk is gewijd aan de Oorlogsbuit die Allah schenkt aan hen die voor zijn zaak vechten, als je de beschrijving van het paradijs leest dat beloofd wordt aan de "martelaren", als moslimmannen meerdere vrouwen worden toegestaan, Mohammed nam er zelfs 18. Wel, dan kan je niets anders dan inzien dan dat de islam is uitgevonden als een alibi om zich als een beest te kunnen gedragen en er een rechtvaardiging voor te vinden in het "woord van God" dat in de Koran staat.

Wel, als dat het woord van "God" moet voorstellen, dan is ofwel God gelijk aan Satan. Of anders is de uitvinder van die teksten die mensen het alibi geeft om zich over te geven aan orgieen van beestachtigheid de grote Satan himself.

De islam is het Grote Kwaad zelve. Het maakt het slechtste in de mens wakker. Het verandert de mensen die zich naar het woord van Satan en zijn Satansverzen buigen in duivelse wezens, volledig ontmenselijkt, klaar om te doden en te sterven voor God, lees Satan.
Oud 5 november 2004, 15:26   #19
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
U doet alsof u van niets weet met betrekking tot de islam en zijn geschriften. Ik vermoed dat u deze onwetendheid slechts speelt.

Ga op eender welk forum waar discussies over Koran en dergelijke gevoerd worden, lees als je het dan toch nog niet gedaan hebt de Koran en dan kan je niet meer beweren wat jij nu hier doet.

Als mensen worden aangepoord om anderen te bevechten met het zwaard totterdood en als in de Koran zelfs een hoofdstuk is gewijd aan de Oorlogsbuit die Allah schenkt aan hen die voor zijn zaak vechten, als je de beschrijving van het paradijs leest dat beloofd wordt aan de "martelaren", als moslimmannen meerdere vrouwen worden toegestaan, Mohammed nam er zelfs 18. Wel, dan kan je niets anders dan inzien dan dat de islam is uitgevonden als een alibi om zich als een beest te kunnen gedragen en er een rechtvaardiging voor te vinden in het "woord van God" dat in de Koran staat.

Wel, als dat het woord van "God" moet voorstellen, dan is ofwel God gelijk aan Satan. Of anders is de uitvinder van die teksten die mensen het alibi geeft om zich over te geven aan orgieen van beestachtigheid de grote Satan himself.

De islam is het Grote Kwaad zelve. Het maakt het slechtste in de mens wakker. Het verandert de mensen die zich naar het woord van Satan en zijn Satansverzen buigen in duivelse wezens, volledig ontmenselijkt, klaar om te doden en te sterven voor God, lees Satan.
Wreker, sorry, ik ben al dat heen en weer "geleuter" over de Koran en de Bijbel al lang ontgroeid, met wat groeipijnen helaas.
Mijn god is een universele god die houdt van vrede, het lijden poogt te verlichten door oorlog, haat en geweld te vermijden. Als de Islam u zo ontgoochelt wordt dan aanhanger van deze universele god. Ik ben er zeker van dat hij nog groter is dan alle anderen samen..... dat hoop ik toch.
Ik heb echt geen goesting om die literaire oude bloederige boeken nog verder te promoten......
Oud 5 november 2004, 16:15   #20
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

hahaha

Meen je dit nu echt? Of ben je ermee aan het zwanzen?

Laatst gewijzigd door headinajar : 5 november 2004 om 16:16.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be