![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Britcucks moeten toestemming vragen aan 'moslim leiders' om in bepaalde wijken te komen.
http://www.breitbart.com/london/2015...ion-to-patrol/ Wat een afgang. Zwijg toch gewoon, Britcucks. ![]() Donald Trump: The Donald. ![]() Cuckoldis Brittannicus Laatst gewijzigd door Thuleander : 10 december 2015 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Donald Trump: The Donald. ![]() Voor welke vrouw(en) kiezen de mannen op dit forum: De Amerikaanse op de Marokkaanse? Voor welke man kiezen de dames op dit forum: Trump of de baardman?
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat bedoeld als antwoord op mijn twee vragen?
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() P. J. Watson legt de hypocrisie van de britcucks bloot.
https://www.youtube.com/watch?v=-t83VFKH6Lk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moslims kicken blijkbaar op zo'n onderdanige slaafjes.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een vrouw en zou ook graag antwoord krijgen op de vraag voor welke man de dames op dit forum zouden kiezen: Trump of de baardman? Als ik de vrije keuze had koos ik geen van beide. Ik ben perfect tevreden met mijn partner. Daarom stel ik mijn vraag een beetje anders: Naar wie van de twee mannen gaat de voorkeur uit van de forumvrouwen indien ze verplicht zouden zijn om een keuze te maken? Genevere hoeft niet te antwoorden want haar antwoord ken ik al. ![]()
![]() |