![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...uist-a2566176/
[quote] Net toen Vlaanderen hem bijna vergeten was, sprong de 'one and only' Dimitri Bontinck (42) als een duiveltje uit een doosje. Of beter: als teelbal uit een onderbroek tijdens 'De Slimste Mens'. Maar die terugkeer naar de schijnwerpers blijkt van korte duur te zijn. "In 2016 duik ik onder in de Kempen, op zoek naar rust en anonimiteit." [quote]
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij springt in de spotlights om te laten weten dat hij anonimiteit zoekt. Juist ja. Ik ZOU nog medelijden krijgen met Jejoen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part mag hij in het Zilvermeer gaan wonen ... er middenin
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die toch van jejoen naar Syrie ... poging tot suicide by IS denk ik.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Waajom dat de zendej VIEJ die pipo pejsé op het schejm moet gooien is mij een jaadsel.
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 24 december 2015 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom...die mens doet niemand kwaad.....hij durft nog eens tegen de schenen te stampen brengt wat leven in de brouwerij en ge kunt er nog eens mee lachen ook.Het moeten toch niet allemaal saaie grijze muizen zijn ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 december 2015 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Dan maar ratten? Alles voor de kijkcijfers.