Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 maart 2016, 17:48   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.643
Standaard VBO voor kilometerheffing ik ben tegen...

http://newsmonkey.be/article/64255

ik ben voor een variabele verkeersbelasting, niet misbegrijpen, maar ik vind dat dit bedrag integraal moet gaan naar onderhoud en bouwen van nieuwe wegen. En daar nijpt een serieus schoentje

Belgie investeert nog 1% van zijn BNP , dus onze overheid belazert ons permanent, onze infrastructuur takelt af, onze tunnels storten in, onze bruggen storten in, en wij blijven gewoon hetzelfde betalen, om ambtenaren een overvet betaalt pensioen te geven, terwijl we vergeten dat die op rust gesteld elichamen in feite gewoon altijd opvorderbaar zijn om terug te komen werken aan de bouw van nieuwe snelwegen bvb

Belgie haalt 14 miljard uit autofiscaliteit...
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...caliteit.dhtml

en investeert in Vlaanderen bvb dan 140miljoen in wegenbouw... dat is toch niet serieus dat is 1% van uw begroting ???
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...-vervoer.dhtml

wallonie spreekt van 150miljoen per jaar voor wegen en waterwegen... alsof dat één begroting is... waar ze die waterwegen gaan doen lopen in wallonie is mij een raadsel
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160121_02081583


De violen lijken gestemd

VBO is voor
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160301_02158349

autosector lijkt ook akoord
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160112_02062771

Laatst gewijzigd door brother paul : 2 maart 2016 om 17:53.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2016, 18:07   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Ik begrijp je.

Maar toch zijn het twee verschillende zaken.
Het ene: een fatsoenlijk wegennet;
het andere: het gebruik van de wegen een beetje beïnvloeden ten voordele van economische en milieu-belangen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2016, 18:09   #3
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik begrijp je.

Maar toch zijn het twee verschillende zaken.
Het ene: een fatsoenlijk wegennet;
het andere: het gebruik van de wegen een beetje beïnvloeden ten voordele van economische en milieu-belangen.

.
ha maar daar zit de anomalie:

onze regering pakt 14miljard van onze portemonee en investeert 300miljoen in wegennetwerk en waterwegen.. In feite moet je ongeveer
% van de economie permanent investeren, dat is dus 12miljard per jaar... We halen geen fractie van de benodigde investeringsniveau
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2016, 18:38   #4
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Ik ben voor de kilometerheffing maar dan wel een kilometerheffing die de jaarlijkse rijtaks volledig vervangt, geen heffing bovenop de huidige verkeersfiscaliteit. De bedoeling moet dan ook zijn dat de filedruk op onze wegen afneemt. Zo zal men het vrijetijdsverkeer sterk zien afnemen indien men met een variabele kilometerheffing ervoor zorgt dat je meer moet betalen om tijdens de spits op de snelwegen te rijden.

Verder is en blijft het een feit dat de auto een gouden melkkoe is voor deze en zowat alle voorgaande regeringen. Men "hervormt" en men blijft hervormen, enkel met de bedoeling om er meer geld uit te persen. Dat het geld van de verkeersbelastingen niet in zijn geheel in het wegennet geïnvesteerd wordt is onvermijdelijk: in België eten enorm veel departementen uit de pot van de verkeersbelastingen: sociale zekerheid op kop.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2016, 19:44   #5
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Maar wel geen geld om de kapotte tunnels in Brussel te herstellen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2016, 01:20   #6
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 46.715
Standaard

Ik ben tegen de kilometerheffing: geen tracking in mijn auto!
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2016, 01:22   #7
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 46.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik ben voor de kilometerheffing maar dan wel een kilometerheffing die de jaarlijkse rijtaks volledig vervangt, geen heffing bovenop de huidige verkeersfiscaliteit. De bedoeling moet dan ook zijn dat de filedruk op onze wegen afneemt. Zo zal men het vrijetijdsverkeer sterk zien afnemen indien men met een variabele kilometerheffing ervoor zorgt dat je meer moet betalen om tijdens de spits op de snelwegen te rijden.

Verder is en blijft het een feit dat de auto een gouden melkkoe is voor deze en zowat alle voorgaande regeringen. Men "hervormt" en men blijft hervormen, enkel met de bedoeling om er meer geld uit te persen. Dat het geld van de verkeersbelastingen niet in zijn geheel in het wegennet geïnvesteerd wordt is onvermijdelijk: in België eten enorm veel departementen uit de pot van de verkeersbelastingen: sociale zekerheid op kop.
De auto brengt zeer veel geld op maar de infrastructuur wordt niet onderhouden. Schandalig eigenlijk.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2016, 06:43   #8
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.836
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar wel geen geld om de kapotte tunnels in Brussel te herstellen.
Door de recente staatshervormingen,waarbij de financiering van het Brussels Gewest serieus herbekeken werd(meer geld voor Brussel) is er wel degelijk financiele ademruimte binnen het Brussels Gewest gekomen.

Maar omdat er geld is wil nog niet zeggen dat zoiets snel hersteld wordt.
Uit de weinige beelden die gegeven werden van de verschillende "euvels" de laatste weken krijgt ondergetekende het ongemakkelijk gevoel dat herstellen eerder verloren geld zal zijn.Afsmijten en opnieuw zal waarschijnlijk beter zijn....

Laatst gewijzigd door kelt : 3 maart 2016 om 06:43.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2016, 06:52   #9
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.836
Standaard

Ook bij de werkgeversorganisaties is er mentaal iets "geklikt" gedurende de laatste paar jaar dunkt me...

Reden is natuurlijk de volstrekt onaanvaardbare verkeersknoop waardoor industriezones steeds moeilijker bereikbaar zijn.

Reden is dat in het Belgische geval men mobiliteit gekoppeld heeft aan verloning en sociale bijdragen(bedrijfwagens),overreglementeerde werkuren(het instellen van meer flexibeler uurroosters die zeker ook de verkeersknoop zouden helpen ontwarren is in Belgie geen kattenpis) en natuurlijk de ruimtelijke- en reglementaire verrommeling(waar onze bedrijven altijd driftig aan meegedaan hebben)...

Het is NIET omdat er te weinig infrastructuur is,integendeel,er is er zoveel dat het niet meer scherp en tijdig onderhouden KAN worden.


Het is bijna niet te doen om aan de werknemers een "mobiliteitsbudget" toe te kennen,zonder dat men weer zit te "herverdelen","rechtvaardiger maken","uitzonderingen" zit te bedenken,etc....

Het zou van mij zijn 5€ per dag,onbelast.En als je daarmee niet toekomt (omdat je bvb van tientallen kilometers ver naar Brussel gaat werken) dan is dat je eigen schuld,de maatschappij en je baas moeten daar niet voor opdraaien.Omgekeerd,een baas die zich vestigt (of blijft-)waar geen personeel te vinden is,of ver weg van de verkeersaders,is ook niet van de snuggertste.....

Laatst gewijzigd door kelt : 3 maart 2016 om 06:57.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2016, 18:11   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar wel geen geld om de kapotte tunnels in Brussel te herstellen.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  tunnels kapot en plots ligt Brussel in Vlaanderen.jpg‎
Bekeken: 428
Grootte:  26,3 KB
ID: 101545  

__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 22:30   #11
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik ben voor de kilometerheffing maar dan wel een kilometerheffing die de jaarlijkse rijtaks volledig vervangt, geen heffing bovenop de huidige verkeersfiscaliteit.
(...)
Wat brengt de jaarlijkse verkeersbelasting op?

Dat vind je hier: http://www.febiac.be/public/statisti...FID=23&lang=NL en scroll dan naar beneden naar "fiscaliteit".
1.6 miljard €/jaar.

(merk op dat de jaarlijkse inkomsten die onze overheid puurt uit aankoop en gebruik van uitsluitend personenwagens 16.9 miljard € bedraagt (2014) dus nog een pak meer dan de 14 miljard € die brother Paul vermeldt)

Hoeveel voertuigkilometers rijden we met zijn allen met een personenwagen?
Dat vind je hier: http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...rkeer/afstand/
80.37 miljard voertuigkilometers

Nu even eenvoudig rekenen: wat zou dan de gemiddelde kilometerheffing worden zonder bijkomende heffing?
Reken het rustig uit: 1.6 miljard € / 80.37 miljard km = 0.02 €/km: 2 cent per kilometer dus.

Heb jij al ergens iets over de geplande tarieven gelezen? Kwamen die in de buurt van die 2 cent/km? Nee, die gaan daar een factor 10 of zo bovenop.
Vergeet maar dat van zonder bijkomende heffing.

Onze overheid probeert een nieuwe bron van inkomsten te genereren waarvan zij alleen als een zuivere monopolist de prijs bepaalt, met een potentiëel zo rijk als de oceaan diep is. Want betalen zullen we: je moet je kunnen verplaatsen.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 08:18   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht

Nu even eenvoudig rekenen: .
...
Nooit "eenvoudig rekenen" voor iets ingewikkelder toestanden.

Rekening rijden zal niet gelden op alle wegen.
Maar jij rekent wel de km op alle wegen mee.

Anders gezeit: op sommige wegen zal het "gratis" rijden worden ....

Bovendien kost een km autosnelweg iets meer dan een km betonnen veldwegel langs een paar boerderijen.

Rustig afwachten dus.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 13:17   #13
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nooit "eenvoudig rekenen" voor iets ingewikkelder toestanden.

Rekening rijden zal niet gelden op alle wegen.
Maar jij rekent wel de km op alle wegen mee.

Anders gezeit: op sommige wegen zal het "gratis" rijden worden ....

Bovendien kost een km autosnelweg iets meer dan een km betonnen veldwegel langs een paar boerderijen.

Rustig afwachten dus.

.
Ik lees hier toch iets anders: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140207_00968266

Citaat:
(...)
Op 17 februari start het langverwachte proefproject van rekeningrijden voor personenwagens in en rond Brussel. Tarieven voor het project zijn: in stedelijke gebieden 9 eurocent per kilometer, voor de autosnelweg 5 cent en voor andere wegen 6,5 cent.
(...)
Tijdens de ochtend- en avondspits - 7 tot 9 uur en 16 tot 18 uur - wordt het tweemaal zo duur als tijdens de daluren. Tussen 22 en 5 uur betaal je niets.
(...)
Als het er dus ooit komt zal het wel degelijk overal zijn en de tarieven zullen gemiddeld minstens 3 keer hoger uitkomen dan wat vandaag de gemiddelde heffing zou moeten zijn om de bestaande verkeersbelasting te vervangen.
Wees er dus maar zeker van dat de invoering van een kilometerheffing voor auto's ten allen tijde zal leiden tot een heel stevige belastingverhoging.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 13:38   #14
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 78.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
http://newsmonkey.be/article/64255

ik ben voor een variabele verkeersbelasting, niet misbegrijpen, maar ik vind dat dit bedrag integraal moet gaan naar onderhoud en bouwen van nieuwe wegen. En daar nijpt een serieus schoentje

Belgie investeert nog 1% van zijn BNP , dus onze overheid belazert ons permanent, onze infrastructuur takelt af, onze tunnels storten in, onze bruggen storten in, en wij blijven gewoon hetzelfde betalen, om ambtenaren een overvet betaalt pensioen te geven, terwijl we vergeten dat die op rust gesteld elichamen in feite gewoon altijd opvorderbaar zijn om terug te komen werken aan de bouw van nieuwe snelwegen bvb

Belgie haalt 14 miljard uit autofiscaliteit...
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...caliteit.dhtml

en investeert in Vlaanderen bvb dan 140miljoen in wegenbouw... dat is toch niet serieus dat is 1% van uw begroting ???
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...-vervoer.dhtml

wallonie spreekt van 150miljoen per jaar voor wegen en waterwegen... alsof dat één begroting is... waar ze die waterwegen gaan doen lopen in wallonie is mij een raadsel
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160121_02081583


De violen lijken gestemd

VBO is voor
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160301_02158349

autosector lijkt ook akoord
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160112_02062771
We worden al belast op verbruik.
Hoeveel kost een liter brandstof? Hoeveel betalen we voor een liter brandstof?

Juist ja.


En het VBO moet niet zagen, dat ze de bedrijfswagens afschaffen!
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 13:40   #15
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 78.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik ben voor de kilometerheffing maar dan wel een kilometerheffing die de jaarlijkse rijtaks volledig vervangt, geen heffing bovenop de huidige verkeersfiscaliteit. De bedoeling moet dan ook zijn dat de filedruk op onze wegen afneemt. Zo zal men het vrijetijdsverkeer sterk zien afnemen indien men met een variabele kilometerheffing ervoor zorgt dat je meer moet betalen om tijdens de spits op de snelwegen te rijden.

Verder is en blijft het een feit dat de auto een gouden melkkoe is voor deze en zowat alle voorgaande regeringen. Men "hervormt" en men blijft hervormen, enkel met de bedoeling om er meer geld uit te persen. Dat het geld van de verkeersbelastingen niet in zijn geheel in het wegennet geïnvesteerd wordt is onvermijdelijk: in België eten enorm veel departementen uit de pot van de verkeersbelastingen: sociale zekerheid op kop.
Ook de NMBS wordt hiermee gefinancierd.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 13:40   #16
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 78.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar wel geen geld om de kapotte tunnels in Brussel te herstellen.
Teveel onkosten om de NMBS boven water te houden.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 14:38   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Ik lees hier toch iets anders: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140207_00968266


Als het er dus ooit komt zal het wel degelijk overal zijn en de tarieven zullen gemiddeld minstens 3 keer hoger uitkomen dan wat vandaag de gemiddelde heffing zou moeten zijn om de bestaande verkeersbelasting te vervangen.
Wees er dus maar zeker van dat de invoering van een kilometerheffing voor auto's ten allen tijde zal leiden tot een heel stevige belastingverhoging.
Als jij denkt dat een woonkern even duur zal worden als een boerenwegel, en als jij gelooft dat die journalist hier een volledige studie heeft weergegeven, dan mag jij dat volhouden.

Ikke evenwel niet.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 15:01   #18
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als jij denkt dat een woonkern even duur zal worden als een boerenwegel, en als jij gelooft dat die journalist hier een volledige studie heeft weergegeven, dan mag jij dat volhouden.

Ikke evenwel niet.

.
Fantastisch idee, verkeer in verstedelijkte gebieden meer gaan belasten.
Het is dan ook dringend nodig dat we mensen met jobs en kinderen nog meer redenen geven om de steden te ontvluchten. Er is nu al bijna geen plaats meer voor werklozen en marginalen
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 21:47   #19
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 46.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Fantastisch idee, verkeer in verstedelijkte gebieden meer gaan belasten.
Het is dan ook dringend nodig dat we mensen met jobs en kinderen nog meer redenen geven om de steden te ontvluchten. Er is nu al bijna geen plaats meer voor werklozen en marginalen
Het platteland is nog niet vol genoeg gebouwd. Zo verdienen de bouwfirma's en de betonbaronnen er nog iets aan...
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 23:47   #20
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 76.804
Standaard

10 miljoen electronische doosjes in 10 miljoen auto's.
Wie gaat die infrastructuur beheren?
Wie gaat fraude controlleren?
Wat gaat dat kosten?

En het is electronica, binnen de kortste keren kan je op internet sjoemelsoftware kopen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 maart 2016 om 23:47.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be